021-41454

کلاس های هنری اتلانتیس

کلاس های هنری اتلانتیس

کلاس های هنری اتلانتیس

در دبی انواع گسترده ای از تفریحات وجود دارد به طوری که در این شهر هر شخص با هر سن و هر علاقه ای میتواند تفریحی مورد پسند خود را بیابد که از پرداختن به ان لذت ببرید .

کلاس های هنری در اتلانتیس یکی از تازه ترین رویداد ها در دبی میباشد که باعث شده بسیاری از مسافران برای استفاده از این کلاس های بی مانند به این هتل زیبا و پنج ستاره ی بی نطیر در دبی مراجعه کنند.

این کلاس های بی نظیر که به علت محیط خاص و ارامش بخش برگزاری انها سبب کاهش قابل توجه استرس و اضطراب و رسیدن به ارامش روحی مراجعه کنندگان میشود در آکواریوم اتاق های گمشده در آتلانتیس پالم برگزار می شود.

این کلاس ها در اتاق های کار به مدت دو ساعت برگزار میشوند و زیر نظر یکی از بزرگ ترین و پر اوازه ترین هنرمندان مقیم دبی لیان مککی برگزار میشوند . در این کلاس ها امکان حضور هنرمندان در تمام سطوح وجود دارد و افراد با تجربه و افراد مبتدی کنار یکدیگر در این کلاس ها شرکت می کنند و از امکانات و اموزه های ان بهره می برند.

برای شرکت کنندگان ضمن ایجاد محیطی بسیار زیبا و دلنشین در این اتاق های زیبا که برای کار هنری انها تدارک دیده شده است انواع خدمات و سرویس دهی های متفاوت نیز انجام می گیرد.

بازدید در سفر

در سفرتان به دبی چنانچه علاقه مند به هنر و دوستدار تجربه ی این کلاس های خاص زیر نظر استاد به نام هستید حتما در کلاس های هنری در اتلانتیس شرکت کنید و ضمن به دست اوردن ارامش و کاهش اضطراب در این محیط زیبا از اموزش های مفید استاد نیز بهره ببرید . دبی شهری با انواع گسترده ی تفریحات است که این کلاس ها یک جاذبه ی دیگر برای افراد علاقه مند به هنر در این شهر می باشد.

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :