021-41454

جاذبه های گردشگری استرالیا

جاذبه های گردشگری استرالیا

جاذبه های گردشگری استرالیا

جاذبه های گردشگری استرالیا

پادشاهان صلیب

نطقه پادشاهان صلیب با چراغ قرمزهای چند وجهی که گذشته جالبی داشته است در حدودی 2 کیلومتری شرق مرکز خرید شهر قرار دارد. این ناحیه در حدود سال‌های 1920 اقامتگاه هنرمندان بوده و تا سال 1950 مکان مورد علاقه آدم‌های ژولیده و هنرمند و در انتها هیپی‌ها شد. در خلال جنگ ویتنام زمانی که نیروهای آمریکایی برای استراحت و بازسازی خود به این منطقه وارد شدند نابودی این منطقه آهسته‌آهسته آغاز گردید. شب هنگام باربران و کارگرانی که در طول روز به‌سختی کار کرده‌اند در کافه‌ها دور هم جمع می‌شوند. اکثر علاقه‌مندان به غذا، برای شام تمایل دارند به رستوران‌های این ناحیه بیا‌یند. مابین تقاطع خیابان ویلیام و خیابان دارلینگ بیلبورد بزرگ کوکاکولا قرار دارد که به‌عنوان درواره ورودی به صلیب می‌باشد.

باغ یخی استرالیا

باغ یخی باغ Fitzroy پس از سر چارلز آگوستوس فرماندار نیو ساوث ولز و فرماندار کل از مستعمرات استرالیا به شمار امد این باغ قدمتی بالغ بر 150 سال دارد و در کمتر شهری میتوان چنین باغی نزدیک به مرکز شهر پیدا کرد.این باغ همه ساله در حدود 2 میلیون توریست خارجی ،توریست محلی دارد.

شنا با لاک پشت ها

درست است شاید با خود بگویید می توانید در آکواریوم های بزرگ کشورهای مختلف در کنار لاک پشت ها شنا کنید. اما لاک پشت های ساموئا فرق دارند. این لاک پشت ها در سواحل این منطقه زندگی می کنند و ساکنین بومی دریاچه های اطراف به حساب می آیند.در منطقه ساموئا امکان این تفریح هیجان انگیز برای شما وجود دارد.

باغ وحش ترانگو

به‌ موازات ناحیه شمالی بندرگاه، باغ وحش ترانگو قرار دارد که در یکی از مناطق بالای شهر سیدنی به اسم مزمان واقع شده است. پارک اکتشافات لمر  مواجه با خرس‌های کوالا، نمایش فک‌های دریایی و دیدن زرافه‌های بازیگوش از لذت‌های این باغ‌وحش به حساب می‌آیند.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :