021-41454

پارک ساحلی الممز دبی

پارک ساحلی الممز دبی

پارک ساحلی الممز دبی

پارک ساحلی الممز دبی

دبی دارای سواحلی زیا د و مدرن با بالاترین امکانات میباشد .ان شهر توریستی که این روزها قطب گردشگری در منطقه به حساب می اید انچنان سواحل خودرا با انواع استخرها و رستورانها و سایر امکانات تجهیزکرده است که مکانی برای جذب توریست ها شده است .سواحل دردبی زیاد و با کاربردهای متفاوت بهره برداری میشوند مانند ساحل بادبادک یا ساحلی برای ورزش های ساحلی اما یکی اززیبا ترین سواحل در دبی ساحل الممز می باشد.

این ساحل چنانچه میخواهید برای تفریح و پیک نیک به یک ساحل بروید در حالی که در ساحل انواع ورزش های ابی نیز باشد تا سرگرم شوید و از طرفی شنا دردریا و  لذت بردن ازساحل  شنی نیز محیا باشد ساحل الممز بهترین توصیه ی من به شماست. این ساحل زیبا دارای پارک محلی برای بازی و سرگرمی بچه ها و همچنین فضای سبز زیبا و خرمی برای استراحت میباشد همچین دارای مکان هایی برای تهیه ی غذا نیز میباشد.در این پارک قطار بزرگ و زیبایی است که با سوارشدن بران در پارک دور میزنید و از مناظر زیبای پارک لذت میبرید  همچنین پلاَژ و استخر هایی زیبا با دمای اب کنترل شده و فضای جت اسکی در فضایی در حدود ۱۶۰ هکتار از امکانات این پارک سر سبز است.
همچنین این پارک دارای مکان هایی خاص VIP می باشد که دارای بالاترین امکانات و تجهیزات هستند.. 5 کیلومتری بندرگاه همریه محلی است که این پارک  قرار دارد و بایدگفت ورودی پارک برای هر نفر ۵ درهم  میباشدو به ازای هر ماشین با تمام سرنشین ها 30 درهم دریافت میشود.استخرنیز در این پارک دارای ورودی جداگانه میباشد و برای بزرگسالان ۱۰ درهم است و برای کودکان ۵ درهم .این پارک روزهای چهارشنبه تنهابه بانوان اختصاص داده شده است البته کودکان پسر زیر ۸ سال میتوانند در ان روز به استخر بیاییند.

تور دبی

خانه اپرا دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :