021-41454

گشت زنی در جنوا

گشت زنی در جنوا

گشت زنی در جنوا

گشت زنی در جنوا

ایتالیا کشور زیبا و توریستی میباشد.این کشور زیبا با داشتن تاریخی کهن و پر فراز و نشیب دارای تعداد زیادی اثار باستانی و فرهنگی میباشد به طوری که این کشور با مساحت کم بیش از نیمی از اثار فرهنگی جهان را در خود جای داده است.ایتالیا سالانه میزبان تعداد میلیون ها گردشگر و توریست است که از اقسا نقاط جهان به این کشور و شهر های دیدنیش میایند.

شهر های زیبای این کشور دارای شهرت جهانی هستند شهر هایی مانند رم،میلان و ونیز اما در این میان شهری در شمال غربی ایتالیا دارای مناظر بی نظیر و غذاهای باور نکردنی است که حتما باید در این شهر به گشت زنی بپردزید.گشت زنی در جنوا را از دست ندهید.
این شهر که در میان کوه و دریا قرار دارد دارای اب و هوای معتدل و بینظیری است که در تمام طول سال بسیار دلپذیر می باشد.این شهر دارای پوشش گیاهی بسیار گوناگون وزیبایی است.

این شهر برای عاشقان گل و گیاه بهشتی مثال زدنی است.این شهر ،شهر مورد علاقه ی اشراف و ثروتمندان در قرن نونزدهم بوده است و در این شهر ویلاهای بسیار زیبا و مجللی را بنا میکردند.امروزه بسیاری از این ویلاها جز جاذبه های شهر جنوا به شمار میروند.یکی از زیباترین این ویلاها،ویلای مشهور دورزوپالاوینچینی میباشد که بسیار دیدنی است.

طراح این ویلای استثنایی میشل کانزیو است و دارای مسیری پر پیچ و خم و معماری باشکوهی است .درباغ این ویلا از ل ها و گیاهان بومی و درختان نخل استفاده شده است و این ویلا را بهشتی برای گشت زنی در جنوا بدل کرده است.

بی شک شهر جنوا مکانی بی نظیر برای پرسه زنی و گشت زنی می باشد انرا فراموش نکنید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص یاری رسان شما عزیزان برای اخذ ویزا،وقت سفارت و پیکاپ میباشد .منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :