021-41454

جشن کریسمس انگلیس

جشن کریسمس انگلیس

جشن کریسمس انگلیس

جشن کریسمس انگلیس

در بریتانیا و انگلستان غذاهای سنتی متعددی برای شب کریسمس تهیه می‌شود. بوقلمون یا غاز تنوری یکی از این غذاهای سنتی است. امروزه  پیش‌غذا، میگو یا ماهی سالمون دودی است. غذای اصلی بوقلمون تنوری است که همراه با سیب زمینی آب‌پز، سرخ‌کرده یا پوره سرو می‌شود. سبزیجات، هویج سرخ‌شده و سایر مخلفات هم در کنار غذا دیده می‌شود. پس از غذا، پودینگ کریسمس که نوعی پودینگ میوه‌ای لذیذ است، سرو می‌شود. در تهیه‌ی این پودینگ از میوه‌های خشک، آجیل و ادویه‌جات استفاده می‌شود.

کیک کریسمس هم شامل میوه‌های خشک و انواع مغزها است. این کیک‌ها با مارزیپان و خمیر بادام و در نهایت با رویال آیسینگ تزیین می‌شوند.

یکی دیگر از خوراکی‌های سنتی کریسمس در انگلستان، پای شیرین و مقوی که از میوه‌جات خشک و انواع مغزها تهیه می‌شود.

تزیین درخت کریسمس یکی از سنت‌های مهم و جدایی‌ناپذیر کریسمس است. این سنت از آلمان نشات گرفته است.

امروزه در انگلستان انواع درخت‌های کریسمس، تازه و مصنوعی، به فروش می‌رسند. این درخت‌ها به زیبایی با چراغ‌های رنگی و ریسه‌ها تزیین می‌شوند. از دیگر تزیینات درخت کریسمس که هرکسی به سلیقه‌ی خود از آنها استفاده می‌کند می‌توان زرورق‌ها، حباب‌ها، مجسمه‌های شکلاتی، سکه و مجسمه‌ی فرشته بر بالای درخت را نام برد.

هیچ چیزی زیباتر از مناظر شهر زیبای لندن زیر نورهای رنگارنگ ریسه‌ها نیست. در مناطقی که در ادامه معرفی می‌کنیم، چشم‌گیرترین نورپردازی‌های کریسمس را مشاهده خواهید کرد

جشن کریسمس فرصت خوبی برای دادن هدایا و کارت‌های تبریک به دوستان و اعضای خانواده است. در بازارهای کریسمس که این روزها برگزار می‌شود، انواع هدیه‌ها و کارت پستال‌های کریسمس به فروش می‌رسد

اسکیت روی یخ یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه‌ی اهالی لندن در روزهای زمستانی است. به خصوص در روزهای آخر سال و نزدیک کریسمس که همه جا جشن و شادی برقرار است.

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :