021-41454

تمدن هایی که از بین رفته اند

تمدن هایی که از بین رفته اند

تمدن هایی که از بین رفته اند

بعضی تمدن ها در دنیا بر اثر بالایای طبیعی و یا جنگ و … از بین رفته اند اما بعضی تمدن ها  نابود شده اند بدون هیچ دلیل خاصی و این سوال را به وجود اورده اند که چرا و چه اتفاقی افتاده است؟

 

امپراطوری اکسومیت:

این امپراطوری بسیار ثروتمند بودند و در افریقا اولین فرهنگ بود که سکه را ضرب کردند و ضرب کردن سکه ها در قدیم بسیار با ارزش و با اهمیت بوده است .در داستان ها امده است که مالکه ای به نام یودیت این امپراطوری را شکست داده و کتاب و ساختمان و کلیساهایش را سوزاند.

 

امپراطوری خمر:

این امپراطوری برای 9 قرن قبل از میلاد بوده است و در جنوب شرق اسیا به وجود امده است. مذهب های مختلفی در بین خمرها وجود داشته است با نام های ماهایانا بودائیسم و تراوادا بودائیسم.

 

تمدن آنا سازی:

این تمدن در امریکا بودند که قدمتش به 1200 سال قبل از میلاد می رسد.شغل مردم انا شکارچی بود و خانه هایشان را به صورت گودی های کم عمق می ساختند و بعد از سال ها به کشاورزی در مزرعه های بلال و حبوبت و کدو پرداختند.

 

تمدن مسینیان:

1600 سال قبل از میلاد این تمدن در جنوب یونان به وجود امد.انها شهرهای پیلوس و لوکلوس و اتن و تیس و نوسوس و مسین و تیرینوس حمله و تصرف کردند.و مردم دریا به ان ها حمله کردند.

تمدن نباتیان:

این تمدن اردن و کنعان و عربستان را تصرف کردند. و ان ها شهر پترا ساختند و خرج این شهر با جواهرات خاندان سلطنتی می دادند.این تمدن به دلیل مسیر تجارت از سمت یونانی ها  و رم و عربستان و اشوریان و هلنستیک ضرر و زیان زیادی دید.

تمدن کلوویس:تمدنی 10000 ساله بوده است وان ها در دشت های مرکزی و جنوبی شمال امریکا زندگی می کرده اند.

 

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :