021-41454

معرفی چندین مناطق دیدنی ترکیه

معرفی چندین مناطق دیدنی ترکیه

معرفی چندین مناطق دیدنی ترکیه

سالانه گردشگران زیادی به کشور ترکیه سفر می کنند و بسیاری از ایرانیان این کشور برای مقصد خود قرار می دهند یزدان گشت سفیران تورهای تفریحی و مهیجی را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

 

مسجد ابی:

یکی از مکان های گردشگری بازدید کننده ها است و باید به این موضوع دقت کنید که هنگام برپایی نماز در پنج نوبت درب های مسجد برای بازدید کنندگان بسته است و هنگام ورود به مسجد باید کفش ها را در بیاورید و خانم ها روسری به سر کنند.

این مسجد در قرن 17 میلادی به دستور سلطان احمد ساخته شده است.اما چه چیزی باعث شده است مسجد ابی به یکی از مکان های گردشگری معروف تبدیل شود ؟داخل مسجد 20000 کاشی سرامیکی با طراحی لاله و 200 پنجره شیشه کاری و دارای نقش های جالبی است که باعث مشهور شدن ان شده است.

 

افسوس:

شهر افسوس یکی از جاذبه های ترکیه محسوب می شود و به دلیل معبد ارتمیس جزو عجایب هفتگانه بود.این شهر توسط حمله اسقف اعظم نابود شد اما اثارهایی هنوز به جا مانده است مانند سالن بزرگ تئاتر و کتابخانه سلسیوس.

 

کاخ تاپکاپی:

امپراطوری عثمانی به مدت 4 قرن در این کاخ حکومت می کردند و بارها بازسازی شده است در این کاخ 4 محوطه بزرگ و ساختمان های باشکوه و بناهایی کوچکتر و حرمسرا و خزانه های پر از جواهر و .. وجود دارد از این کاخ در داستان ها و قصه های زیادی نام برده اند.

 

پاموکاله:

در ترکیه به قلعه ای پنبه ای شهرت دارد و تراس های از جنس سنگ و به رنگ سفید ساخته اند و در گذشته مردم از چشمه های اب گرمش استفاده می کردند و شهر هیراپولیس در بالای چشمه ها  قرار دارد .و از حمام ها و معابد و بناهای یونانی دیگر رایگان می باشد.

 

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :