021-41454

تاریخچه هات داگ

تاریخچه هات داگ

تاریخچه هات داگ

تاریخچه هات داگ

سوسیس یکی از قدیمی ترین انواع غذاهای فرآوری شده است

کسانی ادعا می کنند که سوسیس به عنوان سوسیس “dachshund” یا “سگ کوچولو” شناخته می شود.در اواخر  سال 1600 توسط  یک قصاب به نام یوهان، که در کوبورگ آلمان زندگی می کرد ایجاد شده است. و بعدها به فرانکفورت رفت تا محصول جدیدش را ارتقا دهد.

گفته می شود در سال 1487، هات داگ  توسط فرانسیس فورد توسعه داده شد، پنج سال پیش از آنکه کریستف کلمب به دنبال دنیای جدید بوده است فرانسیس فورد در حال پخش هات داگ بوده است  مردم وین، به اصطلاح “wiener” اشاره می کنند تا ادعای خود را به عنوان محل تولد هات داگ اثبات کنند.
سال 1893 تاریخ مهمی در تاریخ هات داگ بود.
آن سال در شیکاگو، نمایشگاه کلمبیا، انبوهی از بازدید کنندگان بودند که مقادیر زیادی سوسیس که توسط فروشندگان فروخته شده بودند را مصرف کردند. مردم این غذای خوشمزه را دوست دارند، راحت و ارزان است. بروس کریگ، استاد سابق دانشگاه هاروارد ، استاد بازنشسته در دانشگاه روزولت، می گوید که آلمانی ها همیشه سوسیس هارا با نان می خورند. از آنجایی که فرهنگ سوسیس آلمانی است، احتمال دارد که آلمانی ها اقدام به خوردن سوسیس دگزا را معرفی کنند که ما امروزه به عنوان هات داگ شناخته میشود

هر کس می خواهد ادعا کند که هات داگ را خود اختراع کرده است و به نام کشورش به ثبت برساند اما احتمالا  توسط مهاجران آلمانی به آمریکا آورده شده است  و به تدریج در فرهنگ آمریکایی گسترده شد.

امروزه هات داگ یکی از فست فود های پر طرفدار در جهان می باشد که انواع مختلفی از هات داگ ها روزانه در سراسر دنیا سرو می شود

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا مولتی 5 ساله کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :