021-41454

ادمونتون کانادا چه سرگرمی های دارد

ادمونتون کانادا چه سرگرمی های دارد

ادمونتون کانادا چه سرگرمی های دارد

ادمونتون کانادا چه سرگرمی های دارد

بیشتر نوجوانان شهر ادمونتون مرکز خرید غربی شهر را مرکز اجتماعی برتر انتخاب می کنند در این مرکز خرید سرگرمی های زیادی که نظیر استخر شنا با پارک آبی،پارک سرگرمی محیط بسته ،با بزرگترین ترن هوایی محیطه بسته جهان و همچنین نمایشی از زندگی زیر دریا  مینی گلف، بولینگ، اسکیت و بازی جنگ لیزری را دارا می باشد.

این شهر دارای جذابیت هایی برای این رده سنی نظیر باشگاه های جوانان،رستوران ها ،تئاترهای مصنوعی را دارا می باشد.همچنین برای کسانی که محیط باز را دوست دارندپارک های این شهر به خوبی به هم متصل شده اند که می توانید از ان لذت ببرید.

از دیگر ویژگی های این شهر داشتن پارک به ازای هر کدام از ساکنین می باشد.ادمونتون دارای دره رودخانه که طولانی ترین مسیر اتصال پارک های شهری در هر منطقه از امریکا شمالی می باشد. در این مکان بیشتر از 97 کیلومتر برای مسیر دوچرخه سواری،اسکی،پیاده رویرگ طولانی ،پیاده روی باکفش مخصوص برف و پیاده روی را طراحی شده است.

دیگر ویژگی شهر ادمونتون استادیوم معروفی به نام commonwealth که اکثرا میزبان نمایش های صحنه ای و کنسرت های زیادی با ظرفیت 60000 صندلی  می باشد.یکی از نکات جذاب شهر ادمونتون کارناوال های سالیانه   capital Ex و جشن هایی همراه با اجرا های زنده،کنسرت ها،بازی ها وسواری در فضای باز ارائه میدهد.

 

مهاجرت به این شهر

به طور کلی مهاجرت مردم به  شهر ادمونتون برای تامین معاش یا تحصیل می باشد و برای افرادی که در جستجو موقعیت های عالی و مناسب هستند پیشنهاد های خیلی خوبی را ارائه میدهد و همچنین افرادی که وارد این شهر می شوند به راحتی در خا نه های جدید خود اسکان پیدا می کنند.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :