021-41454

ارزان ترین شهر اروپا

ارزان ترین شهر اروپا

ارزان ترین شهر اروپا

اکثر مردم علاقه زیادی به سفر اروپا دارند اما وقتی حساب و کتاب می کنند می بینند نمی توانند از عهده هزینه سفر اروپا برآیند اما در اروپا چند شهر ارزان وجود دارد که می توان به راحتی و با هزینه کم به اروپا سفر کرد.

 

بوداپست در مجارستان:

این شهر یکی از ارزانترین شهرهای اروپا می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی دارد مانند مناطق تاریخی و چشمه های آب گرم معروفش و بازار بوداپست.شما می توانید تنها با 27 دلار در کل روز گردش و تفریح کنید.

 

زاگرب در کرواسی:

اگر قصد سفر به زاگرب کرواسی دارید حتما از گالری های هنر و موزه هاش و مناطق و ساختمان های قدیمی شهر دیدن کنید و تنها با 34 دلار کل روز را بگزرانید  و امروزه کرواسی به کشوری توریستی تبدیل شده است.

 

پاروس در یونان:

اگر همیشه قصد داشته اید به شهری سفر کنید که از ساحل و آفتاب گرمش لذت ببرید جزیره ارزان پاروس بهترین انتخاب است.

تنها با 40 دلار می توانید کل روز را بگردید و با 7 دلار یک اتاق اجاره کنید و حتی هزینه غذا بسیار ارزان است.

 

ریگا لاتویا:

در سفر به این شهر حتما از موزه ها و گالری ها دیدن کنید زیرا از فرهنگ غنی برخوردار است و شما می توانید با 4 یا 5 دلار یک اتاق اجاره کنید و تنها با 33 دلار کل روز خود را بگزرانید علاوه بر موزه ها جاذبه های گردشگری زیادی دارد و یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا است.

 

استانبول در ترکیه:

این شهر از بی نظیرترین شهرها در دنیا می باشد و شما بسیار جذب غذاهای ترکی و مسجدهای قدیمی با معماری های دوره عثمانی و کوچه و خیابان های قدیمی و شیب دار می شوید.

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور وقت سفارت کانادا در استانبول,وقت سفارت کانادا در استانبول,وقت سفارت فوری کانادا در استانبول,تور استانبول وقت سفارت کانادا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :