021-41454

اتوبوس و قطار در فرودگاه ونکور

اتوبوس و قطار در فرودگاه ونکور

اتوبوس و قطار در فرودگاه ونکور

 

قطار اسکای ترین

قطار اسکای ترین فرودگاه ونکوور سریع ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه است. این قطار ها بسیار سریع ، راحت ، تمیز و مهم تر از همه امن هستند و در فاصله زمانی 25 دقیقه مسافران را به مرکز شهر می رسانند.

قطار ها در مسیر شمال-جنوب از فرودگاه ونکور مسافران را سوار می کنند و به ایستگاه واترفرانت ( Waterfront Station  ) در مرکز شهر می رسانند. ایستگاه قطار در داخل فرودگاه وجود دارد شما می توانید از طریق تابلوهای راهنما به راحتی خود را به ایستگاه برسانید.

قطار اسکای ترین از ساعت 5 صبح تا 12:55 دقیقه بامداد فعال است و به جابه جایی مسافران را انجام می دهد. اگر پس از این ساعت به فرودگاه رسیدید ممکن است ناچار به استفاده از تاکسی شوید . قطارها حدودا در فاصله زمانی هر 7 دقیقه یک بار حرکت می کنند و با سرعت بالایی که دارند مسافران را به سمت مرکز شهر جابه جا می کنند.

در طول مسیر 16 ایستگاه وجود دارد که در هر ایستگاه برای پیاده شدن و سوار شدن مسافران ، اندکی توقف دارد. از جمله  ایستگاه ها را می توان ییل تاون ( Yaletown  ) ، سیتی سنتر ونکور                   Vancover City Centre ) ) و ایستگاه واترفرانت ( Waterfront  ) که ایستگاه نهایی قطار ها خواهد بود.

 

اتوبوس

سرویس ترانس لینک ( Translink  ) که  یکی دیگر از سیستم های حمل و نقل ونکور است و مسافران را از فرودگاه ونکور به مرکز شهر جا به جا می کند.این اتوبوس ها به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

البته به خاطر داشته باشید که با استفاده از این اتوبوس ها ، زمان رسیدن به مقصد بیشتر می شود.  بنابراین در صورتی که می خواهید زودتر به مرکز شهر برسید می توانید با اتوبوس خود را به خط قطار اسکای ترین برسانید و ادامه مسیر را با قطار ادامه دهید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :