021-41454

ساخت و ساز دبی در مریخ

ساخت و ساز دبی در مریخ

ساخت و ساز دبی در مریخ

ساخت و ساز دبی در مریخ

دبی امروزه نام خود را بسیار  بر سر زبان ها انداخته است چرا که در آن جاذبه های توریستی خارق العاده ای ساخته می شود و هم چنین از طریق گردشگری سود هنگفتی را می تواند کسب کند.

و این موضوع به خوبی در آسمانخراش های بیشمار، هتل ها و ساختمان های لوکس و… در این کشور معلوم است. به همین دلیل است که گردشگران زیادی جذب این کشور می شوند چون در هر بار سفر می توانند با یک ایده ی خاص و دیدنی و جدید در این کشور روبرو شوند.

حالا به تازگی دبی تصمیم گرفته است تا ساخت و ساز را در مریخ آغاز کند.

ایده های امارات همیشه خارق العاده و گاهی از نظر خیلی ها نشدنی بوده اند اما به واقعیت پیوسته اند، بنابراین بعید نیست که این خبر هم صحت داشته باشد. همانطور که می دانید رویای سفر به کره های دیگر و زندگی در آنها همیشه از آرزوهای انسان بوده است که برای رسیدن به آن، کارهای زیادی هم انجام داده است.سیاره ی مریخ چهارمین سیاره ی منظومه ی شمسی است که دور خورشید می گردد.

این سیاره را شبیه ترین سیاره به زمین دانسته اند چرا که در ان علائم حیاتی زندگی مثل وجود آب اثبات شده است و طبق نظر دانشمندان، اگر روزی رویای زندگی در خارج کره ی زمین تحقق پیدا کند، مطمئنا مریخ مناسب ترین گزینه است.

ابن سیاره بسیار سرد است چرا که نصف نوری که از خورشید به زمین می رسد، به مریخ می رسد و علاوه بر این، طول سال در این سیاره تقریبا ۲ برابر زمین و ۶۷۸ روز است.

اولین بار، بحث زندگی در کره ی مریخ توسط سازمان ناسا و کمپانی اسپیس ایکس مطرح شد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :