021-41454

اقامتگاه پایدار دبی

اقامتگاه پایدار دبی

اقامتگاه پایدار دبی

اقامتگاه پایدار دبی

دبی شهریست که همواره در تلاش است تا بهترین ها و خاص ترین طراحی ها و باشکوه ترین شاهکارهای معماری را در خود جای دهد. حال در این شهر طرح اقامتگاه پایدار در دبی ریخته و اماده ی اجرا است .این طراحی که به وسیله ی شرکت معماری baharash اجرا خواهد شد طرحی عظیم و بسیار پر هزینه میباشد که بعد از اتمام ضمن ایجاد محیطی سرسبز و بسیار دل انگیز به جاذبه ی گردشگری دیگری در این شهر بدل میشود.برای طراحی این اقامتگاه احداث دریاچه ای هم سطح زمین که با حفر یک چاه عمیق ایجاد میشود و ضمن تامین اب این اقامتگاه برای ایجاد فضای سبز, مرکز این اقامتگاه نیز می‌باشد.

طرح این مکان در دبی در حقیقت بر اساس احداث 84 واحد مجلل و بسیار لوکس است که در اطراف این دریاچه احداث میشوند . این اقامتگاه مجهز به انواع امکانات تفریحی و ورزشی روز میباشد و رستوران های درجه یک و بسیار با کیفیتی را نیز شامل میشود که همگی ویویی بی نظیر از این دریاچه را به ساکنان و مشتریان عرضه میکند.

وجود این دریاچه در مرکز اقامتگاه ضمن تعدیل درجه ی هوای محیط مکانی ایده ال برای سپری کردن اوقات فراغت و تجهیز ان به انواع بازی ها و ورزشهای ابی میباشد . همچنین امکان ماهیگیری و سایر تفریحات مانند قایق سواری نیز ممکن میشود .این طرح اقامتگاه پایدار در دبی دارای مناظر ارامش بخش و هر کدام از واحد ها دارای تراسی زیبا و مجهز به صورت جداگانه میباشند.

طرح این مکان شامل فضای سبز بسیار زیبا و رستوران ها با غذاهای ارگانیک و همچنین پنل های خورشیدی و شیشه های هوشمند میباشد تا این اقامتگاه را د رجهت موافق با محیط زیست قرار دهد .این اقامتگاه دارای سیستم تصفیه اب چرخه ای برای بخش کشاورزی نیز میباشد و در حقیقت یک طراحی بی نظیر و بی نقص به شمار میرود.

[su_button url=”/تور-عرب-هلث/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور عرب هلث[/su_button]

[su_button url=”/اطلاعات-تور-دبی/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]تور دبی[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :