021-41454

حمل و نقل به فرودگاه ونکور

حمل و نقل به فرودگاه ونکور

حمل و نقل به فرودگاه ونکور

 

سرویس شاتل فرودگاه

یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه ونکور شرکت های اتوبوسرانی خصوصی مختلفی هستند که در مقابل فرودگاه ونکور توقف می کنند.استفاده از این اتوبوس ها نسبت به تاکسی از هزینه کمتری دارند اما از رفاه و راحتی کمتری هم برخوار هستند.بعضی از هتل ها سرویس شاتل اختصاصی خود را دارند بنابراین اگر در سفر به ونکور در هتل اقامت دارید ، از مسئولین پذیرش هتل در مورد شاتل هتل  سوال کنید .

لیموزین

چندین شرکت لیموزین در فرودگاه ونکور فعالیت دارند و خدمات حمل و نقل را در راحتی و رفاه کامل به مسافران ارائه می کنند. این اتومبیل ها مسافران را به ونکور ، ریچموند و سایر می رسانند.

کرایه اتومبیل

از دیگر امکانات این فرودگاه در ونکوور ، کرایه اتومبیل است .  اگر می خواهید استقلال کامل و آزادی عمل داشته باشید می توانید از این گزینه استفاده کنید در صورتی که به صورت گروهی سفر می کنید از لحاظ اقتصادی  نیز مقرون به صرفه خواهد بود .

مسیر فرودگاه بسیار مستقیم است  می توانید از طریق تابلو های راهنما مسیر خود را به سمت مقصدتان در ونکوور به راحتی پیدا کنید. شرکت های مختلف بین المللی مشهور زیادی در فرودگاه ونکور دفتر دارند و خدمات مناسبی را ارائه می دهند. شما می توانید با مقایسه  خدمات ارائه شده و قیمت ، مناسب ترین شرکت را برای کرایه اتومبیل انتخاب کنید.

کانادا فرودگاه های بسیار بزرگی دارد و در هرشهر چندین فرودگاه موجود است.ونکوور یکی از بزرگترین شهرهای کانادا می باشد و این فرودگاه بهترین فرودگاه شهر ونکوور است که سالانه مسافران زیادی را جابه جا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید: 02141454

مطالب مرتبط

گروه هشت یا گروه G8 (جی 8) که در حال حاضر با خارج شدن روسیه از این گروه با عنوان گروه هفت یا گروه جی 7 (G7) شناخته می شود ، گروهی است که از 7 کشور صنعتی بزرگ در دنیا متشکل شده است.این گروه در حال حاضر چیزی حدود 50 درصد از اقتصاد در دنیا را در دست دارند.این هفت کشور عضو گروه هفت عبارتند از : کانادا ، انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، ژاپن ، آلمان و فرانسه .
هتل مجستیک رم,مشخصات هتل مجستیک رم ایتالیا,هتل Majestic رم,اطلاعات هتل مجستیک رم,قیمت هتل مجستیک رم,هتل های رم,رزرو هتل مجستیک رم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :