021-41454

موزه اوفیتزی در فلورانس ایتالیا

موزه اوفیتزی در فلورانس ایتالیا

موزه اوفیتزی در فلورانس ایتالیا

موزه اوفیتزی در فلورانس ایتالیا

فلورانس نیز مانند دیگر شهرهای زیبادرزمره این شهرهاست که موزه های دبدنی ویرازآثارهنرمندان مشهور وبنام رادرخودجای داده است، که اگر توریستهای جهانگرد خواهان دیدن بافتهای قدیمی هستند بهترین انتخاب است.فلورانس هم اکنون پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیاو شهر موزه‌ها، آثار هنری و گالری‌های نقاشی است.شهر فلورانس از سال 1865 تا 1870 پایتخت پادشاهی ایتالیا بوده‌است.در سده‌های میانه فلورانس کانون بازرگانی و امور مالی اروپا بوده و بعدها رنسانس ایتالیا از این شهرشروع شد.فلورانس بهار و پاییز منحصربه فردی دارد. زمستان‌هایش طاقت‌فرسا نیست، ولی تابستان، خصوصاً مرداد می‌تواند بسیار گرم و مرطوب باشد.
این شهرزیبا وسرشار ازهنر و مناظر مسحورکننده به دلیل حفظ بافت قدیمی خود به یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا درآمده است.احساس هنردوستی شما دراین مکان اشباع می شودو از نزدیک شاهد هنررنسانس و هنرمندان بنام آن خواهید بود.جنبش هنری رنسانس که از آن به عنوان تغییر دهنده تمدن غرب از بسیاری جهات بخصوص هنر و معماری یاد می شود توسط هنرمندان اهل فلورانس به بالاترین سطح خود دست یافت.
ازجمله قدیمی ترین ومعرف ترین موزه های جهان ،موزه اوفیتزی که مملو از آثار هنری واعجاب انگیز است که درشهر فلورانس می درخشد وکمترگردشگری را می یابید که بازدید این مکان دیدنی را از دست بدهد.تعداد آثار و تنوع سبک های نقاشی در این موزه حیرت انگیز است و ساختمان بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد. در این موزه با مشاهده آثار هنری می توان نقش جنبش رنسانس در تشکل مسیرهایی تازه به روی شاخه های مختلف هنری از نقاشی و مجسمه سازی تا معماری را بوضوح به تماشانشست و با درک تأثیر این جنبش بر هنرمندان سراسر جهان لذت برد.گالری اوفیتزی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین موزه‌های نقاشی دنیاست.بشارت نام اثری از لئوناردو دا وینچی است که در حوالی ۱۴۷۲ خلق شد. این اثر به ماجرای بشارت داده‌شدن مریم توسط جبرئیل مبنی بر باردار بودن فرزندی به نام یشوع اشاره دارد،این اثر در موزه اوفیتزی نگه‌داری می‌شود.
با ماباشید وازمشاهده آثار زیبای این گالری لذت ببریم…

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :