021-41454

عکس گرفتن در دبی

عکس گرفتن در دبی

عکس گرفتن در دبی

عکس گرفتن در دبی

در هر سفری به هر کجا که باشد گرفتن عکس به عنوان یادگاری و برای ثبت خاطره یک جز لاینفک مسافرت میباشد . در قدیم ها دوربین ها بزرگ و جا گیر بودن اما اکنون که دوربین های بسیار پیشرفته و ظریف در هر کجا قابل نصب هستند و همه تلفن های همراه دارای دوربین هستند گرفتن عکس کاری اسان و بسیار راحت شده است.اما عکس گرفتن در هر کشور و در هر شهری یک سری قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد .عکس گرفتن در دبی نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد.

عکس گرفتن در دبی یک کار بسیار مهیج و خاص میتواند باشد . بسیاری از موقعیت ها در دبی وجود دارند که حتما باید با خود دوربین عکاسی به همراه داشت یکی از جالب ترین انها هنگامیست که در بیابان های دبی بالن سواری میکنید و از فراز اسمان شاهد بیابان , دریا و شهر مدرن دبی میباشید گرفتن عکسی در ان حالت باید بسیار جالب و خاص باشد . بسیاری از هنر جویان که برای اولین بار اسکای دایوینگ انجام میدهند برایشان دوربین هایی بر روی کلاه و یا مچ دستشان وصل میشود تا به راحتی بتوانند در ان حالت از خود عکس بگیرند اگر چه خود برگزار کننده ی کلاس های اسکای دایوینگ چندین عکس پی درپی از شما میگیرد . در زمان غواصی در رستوران و یا سوار بر شتر , هنگامی که در بازار های زیبای دبی قدم میزنید و یا وقتی که در حال قدم زدن کنار ساحل هستید همه مکانهایی بی نظیر برای عکس گرفتن در دبی میباشند .

به یاد داشته باشید در سفرتان به این شهر زیبا از گرفتن عکس از مکانهایی که تابلو عکس برداری ممنوع دارند جدا بپرهیزید و از بانوان بومی به جز درصورت تمایاشان عکس نگیرید زیرا ممکن است این کارتان بی احترامی تلقی شود. عکس گرفتن در دبی در جایجایش میتواند خاطره انگیز و زیبا شد .

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :