021-41454

پارک دلفیناریوم دبی

پارک دلفیناریوم دبی

پارک دلفیناریوم دبی

پارک دلفیناریوم دبی

پارک دلفین‌ های دبی اولین پارک دلفین دارای تهویه هوای داخلی در خاورمیانه است که زیستگاهی را برای دلفین‌ ها فراهم نموده است و به عموم اجازه می‌دهد تا از طریق برنامه‌ های زنده آن‌ ها را ببینند، با آن‌ ها تعامل داشته باشند و عکس بگیرند. این بخش در سمت نهر دار پارک در بر دبی نزدیک شهر کودکان واقع‌ شده است. پارک دلفین دبی در دوشنبه ۲۱ می ۲۰۰۸ توسط شهرداری افتتاح شد

پارک دلفین دبی ۵۰۰۰ متر مربع امکانات دریایی مدرن به همراه حدود ۱۲۵۰ نفر گنجایش دارد. دلفین‌ ها زیستگاه خصوصی خود را با ۶۰۰ متر مکعب آب دریا که به استخر اصلی متصل می‌شود را دارند. یک استخر پزشکی جداگانه و یک استخر مهر و موم شده برای وضعیت خوب این پستانداران دریایی ساخته‌ شده است.
مجموعه پارک دلفین دارای فعالیت‌ های کودکان، مهمانی‌ های تولد برای بچه‌ ها، گردش‌ های علمی مدرسه، فضای مخصوص کودکان، مدرسه رقص عربی،رستوران فراهم‌ کننده و غذای سریع و جالب و سینمای ۵ بعدی کوچک است.

پارک دلفین دبی خانه ۵ دلفین سیاه دریایی، سی نا، سیوشا، فلکا، تتکا و جری و چهار گوساله ماهی شمالی، قوشا، مکس، فیلا و لوشا است. اینگوساله‌ های دریایی و دلفین‌ ها بنا به گزارشات از یک کشور متعلق به کشورهای مستقل مشترک‌ المنافع، ائتلافی از ۱۱ جمهوری‌ های سابق شوروی، خریداری‌ شده‌اند.

این پارک از طرف فعالان مختلف رفاه حیوانات که در ابتدا گفته بودند این امر منجر به رنج کشیدن و مرگ‌ و میر بالای دلفین‌ ها می‌شود مورد انتقاد قرارگرفته است

عکاسی و فیلبرداری در دلفیناریوم دبی کاملا آزاد است و هیچ محدیدیتی اعم از زدن فلاش اکسترنال ندارد.

دلفیناریوم دبی کاملا در مرکز شهر دبی واقع شده و برای بازدید از این مکان تفریحی نیازی به پیمایش راهی طولانی مانند طی کردن راه پارک آبی وایلد وادی نیست.

نمایشگاه عرب هلث 2018 دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :