021-41454

شلوغ ترین فرودگاه جهان

شلوغ ترین فرودگاه جهان

شلوغ ترین فرودگاه جهان

شلوغ ترین فرودگاه جهان

دبی شهری زیبا و توریستی میباشد که دارای مسافران زیادی از سراسر جهان است . این شهر بسیار زیبا و مدرن انچنان شرایط بی نظیر و خوبی را برای مسافرانش تدارک دیده است که مقصد سفر بسیاری از خانواده ها و جوانان شده است . شلوغ ترین فرودگاه جهان در دبی قرار دارد که رفت و امد ان بسیار زیاد است . این فرودگاه بی نظیر که دارای امکانات بسیار زیادی در خود میباشد عنوان شلوغ ترین فرودگاه جهان را به خود اختصاص داده است .

فرودگاه بین‌المللی دبی که شلوغ ترین فرودگاه جهان در دبی میباشد حضور 83 میلیون و 600 هزار مسافر که در سال 2016 میزبان انان بود این عنوان را به دست اورد. فرودگاه دبی از حیث رفت و آمد هواپیما‌ها هنوز با فرودگاه‌های آتلانتا و پکن فاصله زیادی دارد و این رکورد مربوط به میزان مسافرانیست که به این شهر رفت و امد دارند.این فرودگاه شلوغ و زیبا با انواع متفاوت رستوران ها و کافی شاپ ها از مسافران پذیرایی میکند و اوقات بسیار خوشی را برای مسافران به ارمغان می اورد . در این فرودگاه فروشگاه های بسیار لوکسی نیز وجود دارد که به فروش انواع کالاها و سوغات های زیبای شهر دبی میپردازند . در این فرودگاه سیستم کاری بسیار دقیق و با برنامه میباشد و مسلما مدیریت این تعداد مسافر این نظم و ترتیب را نیز الزامی میکند .

شلوغ ترین فرودگاه جهان در دبی یکی از زیباترین فرودگاه ها و لوکس ترین انها نیز میباشد . در این فرودگاه خدمات ویژه و خاصی نیز برای معلولان در نظر گرفته شده است تا انها با ازرامش بیشتری به این شهر زیبا سفر کنند و بتوانند سوار هواپیما شوند . این فرودگاه زیبایی و مدرنیته و البته تکنولوژی را با هم دارد و بهترین خدمات را ارئه میدهد. از سفرتان به این شهر و دیدن این فرودگاه زیبا لذت ببرید.

نمایشگاه طلا و جواهر دبی

نمایشگاه عرب هلث دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :