021-41454

قارچ گران قیمت

قارچ گران قیمت

قارچ گران قیمت

قارچ گران قیمت

ایتلیا کشور غذاهای لذیذ است .این کشور دارای غذاهایی مانند پیتزا ، پاستا و ماکارونی میباشد که دارای شهرت جهانی بوده و در همه ی کشور ها طرفداران زیادی دارد .این غذاهای لذیذ با مواد اولیه ی تازه و درجه یک و زیر نظر سر اشپزان بزرگ ایتالیا تهیه می شوند و این چنین دارای شهرت شده اند .

این غذاها بسیار لطیف و مبتکرانه میباشند و رستوران های ایتالیا با مواد اولیه گران این غذاها را تهیه میکنند.جالب است داستان قارچ گران قیمت ایتالیا را بدانید.
ایتالیا مواد غذایی مرغوب و نوشیدنی های ویژه ای دارد که برخی از انها قیمت هایی سر سام اور دارند.

این مواد اولیه ی بسیار مرغوب در رستوران  های شیک و لاکچری و زیر نظر سر اشپزان معروف به غذاهایی لذیذ و خارق العاده بدل میشوند که طعم و بوی ان ها هوش  از سر میبرد.اما در سال ۲۰۰۷ یک سگ با نام روکو موفق به یافتن قارچی به وزن ۳.۳ پوند شد .

ارزش مالی این قارچ

این قارچ بزرگ در شهر توسکانی یافت شد و در حراج با قیمت سیصدو سی و سه هزار دلار به فروش رسید و توانست رکورد گران ترین قارچ را بشکند.

این قارچ بزرگ و با ارزش با قیمتی زیاد فروخته شد و نشان داد ایتالیایی ها چه مقدار برای تهیه ی غذا به دنبال مواد اولیه مرغوب و با کیفیت هستند.بسیاری از ایتالیایی ها ادعا میکنند که اشپزی را به دیگر کشور ها اموخته اند که شاید با توجه به محبوبیت بالای غذاهای ایتالیایی بتوان تا حدودی ان را قبول کرد.

قارچ گران قیمت، پنیر و نوشیدنی های گران قیمت در رستوران های ایتالیا به کار میروند تا توریست ها و گردشگران را شگفت زده کنند.

آژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلفی مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان میباشد .منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :