021-41454

تحصیل در انگلیس

تحصیل در انگلیس

تحصیل در انگلیس » تعلیم در مدارس انگلیس ، ولز و ایرلند شمالی یکسان است و به سه مقطع زیر تقسیم می شود:

  • دوران تحصیلی ابتدایی که اصولا از سن ۵ سالگی شروع شده و تا ۱۱ سالگی ادامه دارد.
  • دوران تحصیلی متوسطه که نوجوانان بین سن ۱۱ تا ۱۸ سالگی در این مقطع هستند.
  • مقطع آموزش عالی

مقطع آموزش عالی

در انگلستان نیز مدارس به دو نوع خصوصی و دولتی وجود دارد که در مدارس خصوصی هزینه ای بابت تحصیل از دانش آموزان اخذ می شود.

اکثر دانش آموزان در این کشور در مدارس دولتی تحصیل می کنند. همچنین در انگلستان کالج های آموزش تکمیلی نیز برای دانش آموزان بالای ۱۶ سال وجود دارد که البته با گذراندن این دوره ها مدرک دانشگاهی به آن ها داده نمی شود.

بعد از گذراندن دوره متوسطه دانش آموزان می توانند دوره GCSE را که شامل ۱۰ ماده درسی می باشد بگذرانند و در صورتی که از ۵ درس نمره A تا C را اخذ نمایند می توانند به دوره های بعدی زیر راه پیدا کنند:

  • سطح پیشرفته که شامل A Level می باشد که فرد ۲ تا ۴ درس را باید در این دوره بگذراند و در این دوره می تواند رشته تحصیلی خود در دانشگاه را انتخاب نماید.
  • سطح متمم پیشرفته که شامل ۳ واحد درس می باشد.
  • سطح پیشرفته که شامل ۳ واحد درس می باشد.

تحصیل در انگلیس در دوره کارشناسی

دوره کارشناسی که برای ورود به این دوره حتما باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید و اصولا حدود ۴ سال به طول می انجامد. به این رتبه های دانشگاهی Bachelor گفته می شود. مدارک دانشگاهی به دو دسته زیر تقسیم می شود:

  • Ordinary: این دسته تقسیم بندی خاصی ندارد
  • Honours: در این دسته مدارک دانشگاهی بر اساس میزان دانش و علم دانشجویان به ۳ کلاس Class1، Class2 و Class3 تقسیم بندی می شود.

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

هتل دی زین پرمیام پاتایا تایلند هتلی 5 ستاره ، لوکس و مجلل واقع در شهر پاتایا تایلند ، نزدیک به مراکز خرید پاتایا و دارای فاصله نزدیک تا مرکز شهر می باشد و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پاتایا تایلند می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :