021-41454

هتل با جنگل بارانی دبی

هتل با جنگل بارانی دبی

هتل با جنگل بارانی دبی

دبی شاید یکی از بهترین انتخاب ها برای این است که تعطیلات خود را بتوانید بگذرانید. هم چنین بسیاری از دفاتر انگشت نگاری در دبی وجود دارند که اگر شما قصد سفر به کانادا، انگلیس و… را داشته باشید می توانید با سفر به دبی هم از جاذبه های گردشگری لذت به کار های اداری خود برسید.

نکته جالبی که درباره دبی وجود دارد این است که هر سال برای شما شگقتی می افریند در این متن می خواهیم درباره یکی از شگفتی های دبی توضیح دهیم یعنی هتل با جنگل بارانی اختصاصی.

گروه معماری (ZAS) در دبی هتلی را در دست ساخت دارند که در طبقه بیست و پنجم خود جنگل های بارانی مصنوعی دارد هم چنین ساحلی مصنوعی با کف شیشه ای از خلاقیت های این هتل است.

هتل رزمونت (Rosemont) با معماری فوق لوکس خود در زمینی با مساحت بیش از ۱۹۰ هزار متر مربع ساخته می‌شود.

این مجموعه در حقیقت شامل دو برج در کنار هم است که یکی هتل و دیگری مسکونی است. در طراحی این هتل سعی شده است مسائل زیست محیطی و مسائل تکنولوژیکی در کنار هم  به کار گرفته شوند.

متخصصان پیش بینی می کنند ساخت این هتل می تواند تاثیرات شگرفی بر روی گردشگری در دبی بگذارد.

اطلاعات تکمیلی

هتل شامل باشگاه، سالن کنفرانس کاری و رستوران اختصاصی است و برج مسکونی با ۲۸۰ واحد آپارتمان شامل فروشگاه و مرکز تفریحی دارد که همه این ها نمایی بی نظیر از خلیج فارس را هم به شما ارائه می دهند

هنگامی که شما وارد این هتل می شوید رباتی به شما خوشامد گویی می کند طراحان به این هتل بسیار امیدوار هستند و اعتقاد دارند نظیر این هتل تا به حال ساخته نشده است چه در خاورمیانه و چه در کشور های پیشرفته و پرگردشگر اروپایی.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :