021-41454

ایتالیا سواحل ساردینیا

ایتالیا سواحل ساردینیا

ایتالیا سواحل ساردینیا

ایتالیا سواحل ساردینیا

ایتالیا کشوری زیبا و توریستی است که به علت دارا بودن تنوع بالای جاذبه های گردشگری بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر قاره ها میباشد.

این کشور زیبا و کهن در کنار تعداد زیادی اثار باستانی بی نظیر و موزه ها و گالری های خاص دارای سواحل بی نظیری نیز هست که سالانه تعداد زیادی از مسافران به قصد لذت بردن از این زیبایی ها به ایتالیا سفر میکنند .ساحل ساردینیا یکی از این سواحل زیبا و بی نظیر است .
ساحل زیبای ساردینیا در جنوب غربی پایتخت ساردینیا قرار دارد کی از جذاب ترین و دیدنی ترین سواحل در ایتالیا میباشد.این منطقه ی زیبا در حقیقت زیستگاه بسیاری از پرندگان و گراز وحشی و اهو میباشد که در منطقه ای حفاظت شده به زندگی میپردازند.

این ساحل با شن های سفید و درخشان و ابهای فیروزه  بیشتر مانند نقاشیی زیبا میماند که گوشه ای از بهشت را به تصویر میکشد.این ساحل در پست خود بلندترین تپه های شنی اروپا را دارد و به راستی منظره ای بی مانند را از همه زاوایا داراست.در سفر به ایتالیا بی شک سپری کردن وقت در کنار ساحل و لذت بردن از امکانات و زیبایی های این سواحل میتواند بهترین تفریح باشد.این سواحل دارای امکانات رفاهی و بسباری امکانات تفریحی میباشند و محیطی امن و مفرح را برای توریست ها محیا کرده است.
نکته ی قابل ذکر انکه در نزدیکی این ساحل بی نظیر اثار به جا مانده از حمام عظیم روم و تئاتر روم قرار دارد که بسیار دیدنی و متعلق به دوران باستان و زمان امپراطوری قدرتمند روم میباشد.
برای سفر به ایتالیا پیکاپ ویزا و وقت سفارت با اژانس تخصصی یزدان گشت سفیران تماس بگیرید تا با تیم مجرب خود یاری رسان شما باشد.

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

هر کشور ، فرهنگ و مردمی خرافات خاص خودشان را دارند و کشور ایتالیا نیز از این مورد مستثنی نیست و در این مطلب چندی از خرافات های مشهور مردم ایتالیا را خدمتتان بیان می کنیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :