021-41454

توصیه های خرید در آنتالیا

توصیه های خرید در آنتالیا

توصیه های خرید در آنتالیا »

توصیه های خرید در آنتالیا

در شهر آنتالیا ، علاوه بر بازدید از جاذبه ها گردشگری بی نظیر آن ، اکثر توریست ها دوست دارند که در مرکز این شهر نیز به بازدید و خرید از مراکز خرید مجلل این شهر بپردازند ، بنابراین جا دارد که در این پست به بیان برخی توصیه های خرید در آنتالیا و نکاتی برای خرید بهتر ، مطمئن تر ، راحت تر و مناسب تر بپردازیم و امیدواریم برایتان که مفید واقع باشد.

 

توصیه های خرید در آنتالیا :

1: قیمت اجناس در آنتالیا جای چانه زدن دارد اما اگر واقعا قضد خرید دارید ، این کار را بگنید.

2: اگر در فصول گردشگری در آنتالیا خرسید می کنید ، لباس های  خنک بپوشید و حتما بطری آب خنک یا نوشیدنی های خنک بهمراه داشته باشید.

3: سعی کنید از مراکز خرید داخل هتل تان خرید نکنید ، چرا که قیمت اجناس در فروشگاه ها داخل هتل های آنتالیا بسیار گرانتر از قیمت اصلی دیر مراکز خرید شهر است.

4: در خرید ، مدارک مهمتان مانند پاسپورت ، بلیت ها و امثال این ها را در جای امنی در لباستان قرار دهید یا ترجیحا در هتل و به صندوق امانات هتل بسپارید.

5: حدالامکان پول های همراهتان را در هر جا به نمایش نگذارید.

6: اگر خرید کردن یکی از ارکان مهم سفرتان است ، به عبارتی برایتان مهم است و خیلی علاقه مندید ، آن را به روز آخر سفرتان موکول نکنید ، چرا که پشیمان خواهید شد.

7: بعد از خرید یک جنس ، از مقایسه قیمت آن با قیمت همان جنس در مغازه های دیگر خودداری نمایید ، چون کاری کاملا بی فایده می باشد.

8: در خرید های گروهی و با چند نفر همراه از آدرس و مسیر یابی رفت و برگشت به هتل و همراه داشتن پول به مقدار کافی و حاضر بودن همه افراد اطمینان حاصل کنید.

9: در خرید اجناسی مانند ساعت ، ادکلن ، عطر و محصولات چرمی از اورجینال بودن آن ها اطمینان کامل را حاصل نمایید چرا که نمونه تقلبی این اجناس بسیار زیاد هستند!

10: اگر چند نفری به خرید بروید ، شانس تخفیف گرفتنتان از فروشنده بیشتر است!

11: در خرید های دسته حمعی در صورت جدا شدن از همدیگر در یک مکان مشخص قبل جدا شدن قرار بگذارید تا یکدیگر را گم نکنید.

12: در کشور ترکیه مانند برخی کشور های دیگر ، قیمت جواهرات و محصولات مشابه در مغازه های مختل یکسان نیست و تفاوت دارد و در خرید جواهرات و زیرآلات قیمتی هرگز عجله نکنید ، بلکه به چند جا سر زده ، قیمت کنید ، آن ها را یادداشت کنید و کارت مغازه را بگیرید تا در آخر تصمیم خوبی برای انتخاب بگیرید.

13: اگر کالایی طبع میل تان را با قیمت بسیار مناسب پیدا کردید ، معطل نکنید ، در غیر این صورت حسرت آن را می خورید.

14: با فروشندگان دوستانه سعی کنید برخورد نمایید.

15: بهتر است پول هایتان را علاوه بر نگهداری در جای امن ، اگر امکانش هست در چند قسمت بگذارید.

» اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور آنتالیا ترکیه

» مشاهده مطالب اطلاعات گردشگری آنتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

  1. مرسی از سایت خوبتون مطالب مفیدی دارین من عاشق استانبول هستم فرهنگ و تمدن اصیل و پر باری داره خانه های قشنگ و بی نظیری هم دارن مخصوصا اجناس و کالاهای ارزان مناسبی پیدا میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :