021-41454

نمایشگاه مجسمه سازی گیاهان در کانادا

نمایشگاه مجسمه سازی گیاهان در کانادا

نمایشگاه مجسمه سازی گیاهان در کانادا

نمایشگاه مجسمه سازی گیاهان در کانادا

در کانادا نمایشگاه های زیادی وجود دارد که هر ساله برگزار می شوند و بازدید کننده زیادی دارد یکی از این نمایشگاه ها برای گیاهان است که باید با گل و گیاه مجسمه های زیبا ساخت.و هنرمندان و مجسمه سازان معروف از سراسر دنیا برای ساختن این مجسمه ها می ایند و از سال 2000 تا به کنون مشغول فعالیت است.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه در فاصله زمانی 22 ژوئن تا 29 سپتامبر است و در شهر مونترال کانادا برگزار می شود و به این نمایشگاه سرزمین امید هم می گویند نام ان را به خاطر مهم بودن طبیعت و فضای سبز سرزمین امید گذاشته اند و هر سال هنرمندان معروفی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

در سال 2013 حدود 20 کشور در این نمایشگاه شرکت کردند و 50 مجسمه بی نظیر از گیاهان را به نمایش گذاشتند.

 

اطلاعات تکمیلی نمایشگاه

درست است که یک رقابت در مجسمه سازی با گیاهان است و کشورهای مختلف در این رقابت شرکت می کنند اما علاوه بر مجسمه سازان گردشگران زیادی هر سال برای بازدید از ان به مونترال سفر می کنند . و در سال 2006 در مدت 76 روز 1 میلیون نفر بازدید کننده داشت.

به دلیل بازدید زیاد و توجه مردم به این نمایشگاه شهرداری شهر مونترال نشان سبز  دوستدار محیط زیست را به این نمایشگاه اهدا کرد.

جالب است بدانید که برای ساخت این مجسمه ها فقط یک مجسمه ساز کافی نیست بلکه باید تیمی از باغبانان و کسانی که در کار پرورش گل و گیاه هستند و چند مجسمه ساز ماهر باشند که بتوانند مجسمه ای بی نظیری را بسازند.

و در اخر یک تیم برنده این مسابقه می شود و به ان جایزه تعلق می گیرد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :