021-41454

دانشگاه ادیت کوان استرالیا

دانشگاه ادیت کوان استرالیا

دانشگاه ادیت کوان استرالیا

دانشگاه ادیت کوان استرالیا

دانشگاه ادیث کوان استرالیا (Edith Cowan University) یک دانشگاه دولتی واقع در شهر پرث در استرالیای غربی است که در سال 1991 تاسیس شد. نام این دانشگاه برگرفته از نام ادیث کوان، اولین زن راه یافته به پارلمان استرالیا است.

این دانشگاه دارای سه پردیس جوندالپ، پردیس مونت لاولی و پردیس جنوب غربی می باشد. ECU بیش از 27000 دانشجو دارد که 4300 نفر از آنها دانشجویان بین المللی از 100 کشور جهان هستند.

این دانشگاه با همکاری با موسسات آموزشی مختلف، دوره های مختلفی را در خارج استرالیا نیز ارائه می کند. این مرکز علمی بهترین ارائه دهنده ی دوره های فنی و حرفه ای  در استرالیای غربی در پردییس جوندالوپ می باشد.

دانشگاه ادیت کوان رتبه 30  را در میان دانشگاه های استرالیا در سیستم رتبه بندی جهانی دارد.دانشگاه EC در سیستم رتبه بندی ۵ ستاره ای AEN دانشگاهی ۳ ستاره است. هم چنین یکی از بین المللی ترین دویست دانشگاه جهان است میانگین شهریه دانشگاه ادیث کوان برای یک سال تحصیلی بین 27500 تا 29500 دلار استرالیا است

دانشگاه ادیث کوان استرالیا خوابگاه هایی را در سه پردیس دانشگاه ارائه می کند. این خوابگاه های توسط دهکده های مسکونی پردیس ها اداره می شود. این دهکده ها از واحد های تک اتاقی یا چند اتاقی بدون امکانات سرو غذا تشکیل شده است

دانشکده های دانشگاه ادیت کوان استرالیا

  • دانشکده هنر و انسان شناسی
  • دانشکده تجارت و حقوق
  • دانشکده اموزش دانشکده مهندسی
  • دانشکده پزشکی پرستاری مامایی
  • دانشکده علوم

بورسیه IRRS : دانشکده هنر های اجراییاین بورسیه خاص همه دوره های تحقیقاتی همه رشته هاست و شهریه دانشگاه و بیمه دانشجویی را تا 3 سال برای دانشجویان دکترا و تا 2 سال برای دانشجویان ارشد پرداخت می کند.

دانشجویانی که موفق به دریافت این بورس می شوند از طرف دانشگاه ادیث کوان سالانه 25000  دلار جهت هزینه های زندگی دریافت می کنند.

وقت سفارت استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :