021-41454

مکان های دینی شهر کبک

مکان های دینی شهر کبک

مکان های دینی شهر کبک

ما دراین متن شما را باچند مکان دیدنی و جذاب شهر کبک اشنا می کنیم.

 

تراس دوفرن:

این محوطه باز در سال 1879 ساخته شده است که دراین محوطه تخته های چوبی و نیمکت و چمن وجوددارد که شما می توانید بر روی انها بنشینید .در فصل تابستان که اب و هوا گرم و خنک می باشد بهترین مکان برای گشت و گذار و پیاده روی است و در فصل زمستان هر سال مسابقات سورتمه سواری برگزار می شود.

 

کلیسای نوتردام کبک:

این کلیسا در سال 1647 ساخته است .جالب است بدانید که چندین بار در اتش سوخته است و دوباره ان را بازسازی کرده اند و چهره های معروف و سر شناس مذهبی و سیاسی در این کلیسا دفن شده اند و جزو اثار تاریخی کانادا می باشد و در فضای داخلی کلیسا نقاشی و اثارهای هنری بی نظیر و شگفت انگیزی وجود دارد توصیه می کنیم در سفرتان به کبک حتما به این کلیسا بروید و از ان بازدید کنید.

 

موزه اورسولین:

این موزه تاریخی و هنری زنانی را نشان می دهد که در زمان استعمار کانادا از اروپا به فرانسه جدید رفتند و اثاری که در این موزه نگهداری می شود دست ساز می باشد و بیشتر از 30 هزار عدد است و یکی از جالبترین و دیدنی ترین موزه های شهر کبک است.

 

خیابان ترزور:

از دیگر مکان های دینی شهر کبک می باشد. این خیابان در اصل یک گالری بسیار دیدنی و جادویی است و این خیابان در سال 1960 به این گالری تبدیل شد و توسط گروهی از دانشجویان هنر به وجود امده است و از کوچه های باریکی عبور می کنید تا به این خیابان برسید حتما از این خیابان دیدن کنید زیرا فضای گرم و دوست داشتنی با اثارهای هنری بسیار دیدنی و جذاب دارد.

 

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور رافتینگ یا همان تور قایق سواری ، یک تفریح بسیار مهیج در تور آنتالیا می باشد که تور رافتینگ شما در رودخانه ای بسیار مهیج که به آن رودخانه وحشی نیز می گویند ، در واقع رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی و خروشان است و با هیجان بسیار زیاد بهمراه بالا رفتن آدرنالین تان همراه خواهد بود.این تور یکی از محبوب ترین تورهای آنتالیا در این شهر می باشد که دارای قیمت مناسبی می باشد

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :