021-41454

سواحل دیدنی سیدنی

سواحل دیدنی سیدنی

سواحل دیدنی سیدنی

ساحل مانلی

این ساحل یکی از زیباترین سواحل شمال سیدنی است. وجود کشتی در این ساحل برای بازدید از مناظر اطراف و بندر، اسکله‌ای نواری شکل برای قدم زدن و رسیدن به اقیانوس، اقامتگاه‌های مناسب، ناهار و نوشیدنی از ویژگی‌های این ساحل است.

همچنین احتمال اینکه شما در این ساحل با یک نویسنده برخورد کنید بسیار زیاد است. چرا که این ساحل به اسکله مدور سیدنی که یکی از بندرگاه ها و جاذبه های گردشگری سیدنی است نزدیک می باشد و از گذشه تا به امروز نویسندگان بسیاری عادت داشته اند بر روی اسکله مدور پیاده روی کنند هم چنین هنرمندان خیابانی بسیاری را در ساحل مانلی خواهید دید.

ساحل پوینت کینگ استرالیا

این ساحل در منطقه ویکتوریا در شبه جزیره مورنینگتون واقع شده است خانه های زیبای شبه جزیره مورنینگتون نشان دهنده زیبایی طبیعی پورتسی است که از پوینت کینگ قابل رویت است.

کوهنوردان می توانند مسافت طولانی را در صخره ها طی کرده و در ایستگاه تمیز و سنگ نماهای تاریخی که ستوان جان موری در سال 1802 در آن اسکله را فتح کرد استراحت کنند. آب اغلب مملو از قایق، کشتی، کایاک رانان دریا و یا غواصان کاوشگر صخره است.

 

ساحل صدفی استرالیا

از دیگر سواحل دیدنی سیدنی استرالیا می باشد. این ساحل در نیو ساوت ولز سیدنی واقع شده است در سواحل شمالی سیدنی شما با ساحل صدفی در مانلی مواجه می شوید که یک منطقه حفاظت شده دریایی با آب هایی است که حداکثر عمق آن ها 12 متر این یک نقطه محبوب برای غواصان زیر آبی بوده و هم چنین یک مسیر عالی برای پیاده روی هستند.

چرا که چشم انداز منحصر به فرد سواحل همسایه و به سمت نورث هید را مشاهده می کنید. در ساحل صدفی دارای طیف وسیعی از گزینه های صبحانه و نهار برای کامل شدن سفر یک روزه شما به مانلی است.

مطالب مرتبط

متاسفانه تا همین امروز نیز این جنگ کم و بیش با حمله های نظامی تداوم داشته است و آخرین جنگ و درگیری در این منطقه به بهار 95 امسال باز می گردد و از 15 ام فروردین مجددا دو نیرو کشورهای مذکور آتش ها بر یکدیگر گشوده اند و در 25 فروردین امسال نیز در روز چهارشنبه بامداد ، نیرو های آذربایجان به پایگاه های نظامی ارمنستان در این منطقه حمله نمودند و در تاریخ 15 ام 18 نیرو ارمنی و 200 نیرو آذربایجانی کشته شده اند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :