021-41454

شهر وی نی پگ

شهر وی نی پگ

شهر وی نی پگ

کانادا  کشور زیبا و پهناویست با استان ها و شهرهای زیبا و بسیار تمیز.این کشور پهناور با مناظر و طبیعت بکر و باور نکردنی انچنان نزد علاقه مندان به مهاجرت شهرت یافته که سالانه تعداد زیادی مهاجر از شهر های دور و نزدیک به کانادا می ایند تا در کنار استفاده از انواع امکانات رفاهی زندگی و تحصیل از محیط خوب و طبیعت بی نظیر این کشور نیز بهره ببرند.

این شهر مرکز استان مانیتوبا میباشد ،در زر به معرفی و ارائه ی اطلاعاتی در مورد این شهر زیبا می پردازم.

این شهر Winnipeg شهر بسیار زیبا  و دوست داشتنی می باشد و نیمی از جمعیت استان مانیتوبا در این شهر ساکن هستند.

این شهر نزدیک به امریکای شمالی است و هشتمین شهر بزرگ در کشور کانادا به شمار میرود .

داشتن زمستان های بسیار سرد از ویژگی های این شهر به شمار می رود و دلیل نام گذاری ان به وی نی پگ نیز همین خصلت جغرافیایی آن است.

تابستان های این شهر در کانادا مطبوع بوده و دارای هوای بسیار ملایمی است و اکثر اهالی این شهر در این فصل به گردش و وقت گذرانی

در کنار رودخانه ی سرخ این شهر  البته دریاچه های زیا اطراف رودخانه مشغولند.

 

اطلاعات تکمیلی

این منطقه در کانادا دارای انواع امکانات تفریحی و رفاهی می باشد و در این فصل این شهر میزبان برگزاری انواع جشنواره ها و فستیوال ها می باشد.

این شهر زیبا محل اصلی و حیاتی ،توسعه و تحقیق به شمار میرود که ان را به واسطه ی مراکز اموزش عالی موجود در این شهر کسب کرده است.

این شهر شهری زیبا ،با مردمانی مهربان و اقتصادی شکوفا است که نرخ بیکاری پایینی دارد و بهشتی برای سرمایه گذاری و مهاجرت می باشد ،این شهر را از یاد نبرید.

اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ، اخذ ویزا  وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد.منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :