021-41454

مرکز خرید سنترو در میلان

مرکزخرید سنترو در میلان

مرکز خرید سنترو در میلان »

پایتخت مد ایتالیا شهر میلان است و جزو قطب های اقتصادی مهم این کشور محسوب می شود. گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند حتما از مراکزهای خرید معروف میلان دیدن می کنند.

سالانه تعداد زیادی از عاشقان مد و لباس به میلان سفر می کنند تا محصولات جدید هر برند را از نزدیک مشاهده کنند. همچنین بیشتر برندهای بین المللی و معروف بویژه در پوشاک در میلان شعبه و نمایندگی دارند.

مرکز خرید سنترو در میلان یک از بهرتین و مشهورترین این مراکز خرید می باشد که وسعت این مرکز خرید بسیار زیاد است و در نزدیک میلان واقع شده است. سوپر مارکت بسیار بزرگ و بیشتر از 200 فروشگاه و 25 رستوران در این مرکز خرید وجود دارد. همچنین تمام فروشگاه های این مرکز خرید به اینترنت رایگان دسترسی دارند.

فروشگاه های برندهای معروفی مانند اچ اند ام و زارا و … در این مرگز خرید شعبه دارند.

دو معمار به نام های Davide Padoa و Michele de Lucchi و Arnaldo Zappa سنترو را طراحی و ساخته اند و طرح آن را از کاونت گاردن لندن الهام گرفته اند.

در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه ، رستوران محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان، پارک اسکیت، مجموعه‌ی ورزشی و موزه‌ی Romeo Alfa نیز وجود دارد.

اگر همراه با خانواده و کودک برای خرید به سنترو می رود نگران نباشید می توانید کودکتان را در محوطه‌ی مخصوص بازی برای بچه ها بگذارید که کودکان ۳ تا ۸ سال در  این مجموعه می توانند بازی کنند.

این مرکز خرید دارای محوطه سر پوشیده و سرباز می باشد و هر دو محوطه برای کودگان رایگان می باشد. نگهداری از کودکان در ساعت اول رایگان و در ساعت‌های بعد، هر نیم ساعت ۱ یورو هزینه دارد.

  • مرکز خرید سنترو در میلان با آب‌نمای معروف بیرون از این مجموعه 15 کیلومتر فاصله دارد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

آدرس: تهران – عباس اباد ابتدای سرافراز پلاک ۵۵. برج دریای نور. طبقه ۳.واحد ۳۰۱

تلفن: 41454-021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :