021-41454

شهرهای بازمانده ایتالیا

شهرهای بازمانده ایتالیا

شهرهای بازمانده ایتالیا

شهرهای بازمانده ایتالیا

امروز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی خدمات ویزا در ایتالیا میخواهد شما را به زمان های دور در ایتالیا ببرد زمانی که آتشفشانی جنجالی رخ داد و باعث شد آثار جاودانه ی بسیاری از خود بر جا بگذارد همواره با ما باشید تا شما را با شهر هرکولانیوم در نزدیک پمپئی آشنا سازیم:

شهرهای بازمانده ایتالیا
در پایه کوه وزوو، شهر باستانی هرکولانیوم قرار گرفته بود

هرکولیوم شهری با قدمت 2000 هزار ساله است که در اثر فوران آتشفشان از بین رفته است در واقع در اواخر آگوست سال ۷۹ پس از میلاد، آتشفشان وزوو سه روز پست سر هم فوران کرد و گدازه های آتشین خود را بر روی شهرها، ویلاها و مزارع اطرافش ریخت.

یکی از معروف ترین شهرهایی که در این فوران آتشفشانی از بین رفت شهر رومی پمپئی بود که خانه هایی با معماری خیره کننده و مردمی ثروتمند داشت. شهر دیگری که آن هم سرنوشتی مثل پمپئی پیدا کرد شهر هرکولانیوم بود، شهری ساحلی که از پمپئی کوچک تر بود و مردمش هم ثروت زیادی داشتند.

پمپئی با آمفی تئاترها و دیگر بناهای مجللش آنقدر درخشان بود که شهرهای ویران شده دیگر مثل هرکولانیوم اصلا به چشم نمی آیند اما شهر هرکولانیوم واقعا ارزش بازدید دارد دقیقا مثل رقیب بزرگترش شهر پمپی که در اثر فوران گدازه های آتشفشانی، بیشتر ساختمان های آن تبدیل به فسیل شدند.

توریست هایی که از هرکولانیوم دیدن می کنند می توانند خانه های اصلی شهر قدیمی که مرمت شده اند، همینطور اسکلت های فسیل شده، اعلان های قدیمی و کاشی و سفال های زیبای هزاران سال قبل را ببینند.

در زمان وقوع این آتشفشان جنجالی با این که هر کولانیوم به این دهانه نزدیکتر از پمپئی بود ولی به دلیل این که جهت وزش باد مخالف بود در ابتدا هر چیزی که از آتشفشان بیرون زد بر روی هرکولانیوم نریخت و باد های همه چیز را  به خصوص گازها و خاکستر ها راکه باعث کشته شدن مردم میشد به سمت پمپئی برد

و مردم هرکولانیوم در حال فرار از این شهر بودند که شب هنگام کوه وزوو شروع به فوران های پشت سر هم کرد و همه چیز را خراب و ویران ساخت و سبب به وجود آمدن بناهای تاریخی شد که از آن زمان تا کنون از این بناها به خوبی محافظت شده است

بازدید از این شهر بسیار هیجان انگیز میباشد زیرا تمام آثار آن را باستان شناسان از زیر خاک ها بیرون کشیده اند و بسیار جذاب میباشد جالب است بدانید که در شهر هرکولانیوم بناهای ارزشمندی وجود داردکه یکی از این بناها ویلایی لوکس است که به ویلای پمپیری معرف شده است که میگویند

این ویلای لوکس متعلق به پدر زن ژولیوس سزار که از رهبران معروف روم بوده است این مکان در کنار دریا وجود دارد و کتابهای بسیاری از داخل این بنا پیدا شده است.
همواره شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی تورهای ایتالیا به کسانی که به ایتالیا میروند پیشنهاد میکند از شهر هرکولانیوم بازدید کنند که بسیار جذاب میباشد و هرگز پشیمان نخواهید شد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

اخذ ویزا شینگن

وقت سفارت شینگن

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :