021-41454

شرکت هواپیمایی الایتالیا

شرکت هواپیمایی الایتالیا

شرکت هواپیمایی الایتالیا

شرکت هواپیمایی الایتالیا

بزرگ ترین شرکت هواپیمایی کشور ایتالیا می باشد . این شرکت هواپیمایی جز فعال ترین ایرلاین ها می باشد که به تمام قاره های جهان پرواز دارد و با بسیاری از ایر لاین های دیگر در سراسر جهان توافق مقصد مشترک دارد .

این شرکت هواپیمایی در سال 1999 در ایتالیا تاسیس شد و در حال حاضر جز بزرگ ترین هواپیمایی های کشور ایتالیا به شمار می اید . دفتر مرکزی و اصلی شرکت الیتالیا در شهر فیومیچینو رم قرار گرفته است . فرودگاه های اصلی شرکت هواپیمایی فرودگاه اصلی میلان و فرودگاه لئونادو داونچی در رم هستند .

شرکت هواپیمایی الایتالیا از فرودگاه های دیگر مثل تورین کاسکه و فرودگاه ونیز مارکوپولو به عنوان قطب پروازی استفاده می کند . در ایران الایتالیا تنها به فرودگاه بین المللی امام خمینی پرواز دارد .

الایتالیا در حال حاضر دارای 103 فروند هواپیما است ودارای  یکی از مدرن ترین پروازهای اسکای تیم در ناوگان پروازی خود می باشد . شرکت هواپیمایی الایتالیا یکی از اعضای اتحادیه اسکای اروپا را به سراسر جهان انجام می دهد .

در ادامه فعالیت های شرکت الایتالیا مدتی به علت بدهی و شرایط بد اقتصادی که وجود داشت برشکست شد و منحل گردید .در چنین شرایطی دولت ایتالیا مجبور شد برای گسترش و حل نمودن مشکلات اقتصادی سهامش را به دیگر شرکت ها واگذار کند .

بزرگ ترین سهامدار این شرکت ایرفرانس – کی ال ام است . اما مشکلات الایتالیا تا اینجا ختم نشد . چون دولت ایتالیا در سال 2006 رسما اعلام کرد دیگر نمی تواند از این شرکت پشتیبانی کند . و همچنین اتحادیه اروپا هم وارد کردن سرمایه ی جدید را به این ایر لاین را ممنوع کرد .

در نتیجه این شرکت اعلام ورشکستگی کرد . در سال 2008 بار دیگر این شرکت توسط جمعی ار سرمایه داران ایتالیایی با سرمایه 1 میلیارد یورو فعالیت خود را از سر گرفت . طی توافق قرار دادی در ژانویه سال 2014 سهامداران الایتالیا 49 درصد سود این شرکت را به شرکت هواپیمایی الاتحاد واگذار کردند .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :