021-41454

کلاس های پروازی الایتالیا

کلاس های پروازی الایتالیا

کلاس های پروازی الایتالیا

کلاس های پروازی الایتالیا

 

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی الایتالیا :

کلاس پروازی اکونومی : در کلاس پروازی اکونومی مسافران با توجه به زمانی که در هواپیما هستند وعده ی غذایی کامل را بدون پرداخت هزینه دریافت می کنند . برخی از هواپیماهای الایتالیا مانیتور جداگانه و امکان پخش برنامه های مختلف را برای مسافران دارند .

پرمیوم اکونومی : تنها تفاوت این کلاس با کلاس پرواز اکونومی صندلی های ان است که بسیار راحت هستند .

کلاس پروازی بیزینس (برای مسافت کم ) : امکاناتی نظیر گیت مخصوص فرودگاه – حمل مجاز بار بیشتر – منوی غذایی مختلف و دلخواه – صندلی های راحتی که به صورت تختخواب شو هستند برای مسافرانی که کلاس های پروازی بیزینس را انتخاب کرده اند به ارمغان می اورد .

کلاس پروازی بیزینس (برای مسافت طولانی) : این کلاس پروازی امکانات بیشتری نسبت به کلاس های پروازی بیزینس برای مسافت کم را دارند . امکانات این کلاس پروازی شامل : صندلی های تخت خواب شو- تخت- منوی وسیع غذایی – مانیتورهای پخش برنامه و … می باشد .

 

اطلاعات ضروری برای مسافران شرکت هواپیمایی الایتالیا :

منوهای غذایی الایتالیا به صورت چرخشی هر 3 ماه یه بار عوض می شوند و از این رو مسافرین که زیاد با این ایرلاین رفت و امد می کنند با غذاهای تکراری مواجه نمی شوند .

شرکت هواپیمایی الایتالیا برای پروازهای زیر 11 ساعت دو منوی غذایی اما برا ی پروازهای بیشتر از 11 سال منوی شماره 3 نیز ارائه می دهد .

هر مسافر مجاز است با خود یک چمدان 7 کیلوگرمی در کابین هواپیما ببرد . چمدان هایی که به عنوان بار در هواپیما برده می شوند می توانند 1 یا2 چمدان 23 یا 32 کیلوگرمی به همراه داشته باشد که البته ارتباط مستقیم با مسیر انتخابی دارد . اگر وزن بار شما بیشتر باشد باید هزینه اضافه بار را بپردازید .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :