021-41454

شفق قطبی کانادا

شفق قطبی کانادا

شفق قطبی کانادا

شفق قطبی کانادا

کانادا یکی از بهترین مکان ها در جهان می باشد که شما می توانید نورهای شمالی یا Aurora Borealisرا مشاهده کنید. رگه های نوری دلربا زمانی در آسمان رخ می دهند که ذرات باردار خورشیدی به اتمسفر زمین وارد شوند.

یولونایف:

شهر یولونایف بهترین مکان برای دیدن شفق های قطبی می باشد . بهترین فرصت برای دیدن این شفق قطبی از یولونایف از اواسط ماه نوامبر تا آوریل می باشد .دریاچه لسلیو گریت در خارج از شهر  و یک منطقه معروف و دیدنی می باشد.محبوب ترین تورگردان تور آراورای روستای کانادا است.

پارک ملی استان مانچو:
برای دیدن شفق های قطبی در بریتیش کلمبیا، شما باید از ونکوور دور شوید. شمال باختری بهترین مکان برای دیدن آنهاست، در مکان هایی مانند پارک استانی مانچو شما می توانید این شفق دلربا را مشاهده کنید. پارک در نزدیکی مرز یوکان و بزرگراه آلاسکا،می باشد  که می توانید   آئورورا را مشاهده کنید. قبل از این که شفق قطبی در دریاچه مانکو بازتاب شود شما در شمال راکی لادج بمانید

اسب سفید:
اسب سفید، پایتخت یوکان، یکی از مکانهای می باشد که برای مشاهده نورهای شمالی در کانادا است. بسیاری از تورهای تعقیب کننده ی آئورورا روزهایی را در ماه های زمستان می گذرانند. همچنین میتوانید در خارج از شهر در Northern Lights Resort & Spa اقامت کنید.

در اطراف منطقه آزاد  استراحتگاه و کابین هایی وجود دارد که مسافران می توانند به راحتی شفق قطبی را مشاهده کنند.و تختخواب کابین های ورودی دارای یک رستوران، مهمانی، سونا و فروشگاه می باشد, یکی دیگر از مناطق دیدنی محبوب، دریاچه لبریج است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

یک اتفاق ساده اما زیبا…!

مراحل اخذ ویزا کانادا

ویزا مولتی 5 ساله کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :