021-41454

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه چین

این شهر در پایتخت چین پکن قرار دارد و مجموعه ای از قصرها را می توان در این شهر مشاهده کرد و در گذشته محل زندگی بسیاری از امپراطورهای چینی بوده است و فقط خاندان سلطنتی اجازه ورود به کاخ را داشتند. به همین دلیل به این شهر, شهر ممنوعه می گویند

این شهر در سال 1406 میلادی به دستور امپراطور مینگ ساخته شد و به مدت 14 سال ساخت این کاخ ها طول کشید و بیش از 20 امپراطور در این کاخ های سلطنتی زندگی کرده اند.

شهر ممنوعه مساحتی به اندازه 72 هکتار دارد و به صورت مستطیلی ساخته شده است و سرتاسز آن را دیوارهایش 10متر ارتفاع دارند و یک رودخانه ای زیبا خارج از این کاخ های سلطنتی می باشد.

نقاشی و تزیینات بر روی دیوار های قصر زمان گذشته و اتفاقات آن زمان را بازگو میکند و رنگ ها نماد های مختلفی دارند: رنگ زرد امپراطورها را نشان می دهد و رنگ زرد بیشتر در سقف ها می باشد ورنگ قرمز شادی و جشن ها را نشان کی دهد.

برای ساختن شهر ممنوعه حدود 1 میلیون کارگر کار کردند و تمامی مصالح ساخت کاخ ها را مکان های دور آورده اند. معماری شهر ممنوعه، فرهنگ و هوش چینی ها را به تصویر می کشد.

در هنگام بازدید از این شهر شما سه قصر را مشاهده می کنید که یکی از قصرها محل اجرای مراسم و تاج گذاری بوده است. شما حتما تصاویر زیادی از اژدها را بر روی قصرها می بینید و اژدها ریشه در فرهنگ چینی ها دارد.

در یکی از میدان های این شهر حدود 300 ظرف مسی وجود دارد که از آتس سوزی جلوگیری می کنند به طوری که در فصل زمستان با روشن کردن زیر این ظرف های مسی آب یخ نمی بست.

خدمات ما

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

02141454

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :