021-41454

اوت لت دبی

اوت لت دبی

اوت لت دبی

اوت لت دبی

اوت لت چیست ؟

اوت لت  را در ساده‌ترین حالت لغوی می‌توان به معنای حراجی تلقی کرد. دو نوع از این فروشگاه‌ها وجود دارد، اوت‌لت استور  و فکتوری استور  تفاوت این دو در این است که فکتوری استورها تنها یک برند خاص را به فروش می‌رسانند.

این نوع فروشگاه‌ها اغلب در کنار کارخانه‌ها قرار دارند و توسط صاحبان همان برند هم اداره می‌شوند. اما در اوت‌لت استورها می‌توان برندهای متنوعی را پیدا کرد.

از آنجایی که نگهداری این اجناس در انبارها برای شرکت سازنده هزینه‌ی بیشتری در بر دارد، ترجیح می‌دهند با قیمتی کمتر خود را از هزینه‌های انبارداری خلاص کنند. اگرچه اغلب این اجناس مدت‌ها در انبار مانده‌اند و ترند روز محسوب نمی‌شوند، اما اجناسی نسبتا با کیفیت را با قیمتی ارزان عرضه می‌کنند

اوت‌لت استور دبی اولین مرکز خرید اوت‌لت در خاورمیانه و میزبان بیش از 1200 برند برتر جهانی است. این بازار بزرگ به خرده‌فروشی اختصاص داده شده و مقصدی نهایی برای کسانی است که به دنبال تخفیف‌های باورنکردنی هستند.

اغلب اجناس موجود در این مرکز و 240 فروشگاه آن با 30 تا 90 درصد تخفیف به فروش می‌رسند که شامل انواع لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و اجناس دیگری می‌شود. . البته همان گونه که قبلا هم توضیح دادیم، این اجناس ترند روز محسوب نمی‌شوند

وجود شهربازی چاکی در اوتلت مال ، سبب می شود تا اعضای کم سن و سال تر خانواده نیز لحظات خوشی را در این مرکز سپری نمایند .علاوه بر شهر بازی چاکی که مورد توجه خانواده ها است ، رستوران چاکی نیز در اوتلت مال به طبخ انواع فست فودها با سالم ترین روش ممکن می پردازد.

ساعات کاری اوت لت مال

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 شب

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :