021-41454

مارینا مال دبی

مارینا مال دبی

مارینا مال دبی

مارینا مال دبی

ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید مارینا مال این منطقه را متمایز گردانده است. در این مرکز خرید می توانید هر چه را که دلتان می خواهد زیر یک سقف پیدا کنید.

همچنین در این مرکز خرید شعبه های متعددی از معروف ترین برند های جهان را خواهید یافت. امکانات تفریحی بسیار زیادی در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید در آنجا خستگی در کنید و اوقات خوشی را سپری کنید؛ مثل سینما سالن بولینگ و…

رستوران های متعدد، فست فود ها، غذا های گریل غذا های ایرانی و هم چنین فود کورت های متنوع نگرانی شما را از بابت غذای دلخواهتان بر طرف خواهند کرد.

بنای مرکز خرید و سایر امکانات

مرکز خریدی این مرکز خرید در سال 2005 مراحل ساختش آغاز شد و در سال 2008 به پایان رسید. یک مرکز خرید تمام و کمال در زمینی به مساحت حدودا  390000  فوت مربع در 4 طبقه که چیزی در حدود 130 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است.

فروشگاه هایی که هر چیزی را می توان در آن ها پیدا کرد ؛ مانند :پوشاک لوازم برقی عطر لوازم ارایشی جواهرات.

البته روز شما در مارینا مال فقط به خرید کردن خلاصه نمی شود بلکه می توانید از امکانات تفریحی مرکز خرید از جمله پارک تفریحی کودکان و سالن های سینما و هم چنین بولینگ  مارینا مال هم استفاده کنید و لذت ببرید.

از دیگر جذابیت های این مرکز خرید طراحی و دیزاین  سقف آن است که به سقف مدرسه ی هاگوارتز ملقب شده است.

یکی از نکاتی که در دبی مارینا مال  شاید بیشتر برای ایرانی ها جلب توجه کند این است که در این مرکز خرید می توان تجار ایرانیِ زیادی را دید که مارینا مال را به عنوان محل کسب و کارشان انتخاب کرده اند یکی از مزیت های این فروشگاه به نسبت به مراکز خرید دیگر در دبی همسایگی اش با دریا است.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :