021-41454

زندگی در بهترین کشورها

زندگی در بهترین کشورها

زندگی در بهترین کشورها

 

ایتالیا 

اگر قصد دارید راحت دریکی از کشورهای اروپایی اقامت بگیرید ایتالیا بهترین گزینه برای شماست . شما می توانید در کشور ایتالیا با خرید خانه و یا اجاره کردن شانس خود را برای گرفتن اقامت دائم بالا ببرید . وضعیت کسب و کار در این کشور برخلاف سایر کشورهای اروپایی راضی کننده نیست و از نظر اقتصادی همچنان ضعف هایی دارد . اما برای هنرمندان و معماران مقصد خوبی به حساب می اید .

 

نیوزیلند 

اگر به دنبال ارامش و زندگی در یک تابلوی نقاشی هستید کشور نیوزیلند بهترین گزینه برای شماست . این کشور با طبیعتی بی نظیر جمعیت کم و نیاز زیاد به نیروی کاری جوان جزو کشوهای محسوب می شود . اتنخاب خرید ملک در این منطقه یکی از راه های است که به اخذ اقامتتان کمک می کند . همچنین ازدواج و تحصیل در این کشور هم شانس اخذ اقامت دائم در ان را افزایش می دهد .

ارژانتین : کشور ارژانتین یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا می باشد. شما بعد از تنها 2 سال اقامت در این کشور می توانید برای کسب ویزای دائم اقدام کنید .

 

نروژ 

از چهره ی سرد و خشن این روزهای دنیا خسته شده اید و احتیاج دارید به خوشبینی روزهای کودکی تان برگردید . نروژ جز صلح امیزترین کشورهای دنیا می باشد .مردم ان به علت سطح بالای رفاه و استاندارد زندگی در ان همیشه شاد هستند و در ان خبری از جنایت و دزدی نیست . بعد از مدت 3 سال زندگی در این کشور میتوانید درخواست اقامت دائم بدهید .

 

کانادا

این کشور جز مهاجر پذیرترین کشور دنیا و مقصد محبوب ایرانی ها می باشد. نیاز این کشور به افراد متخصص و ماهر خدمات درمانی و اموزشی با کیفیت و نرخ تورم پایین باعث شده است تا هر ساله عده ی زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند . اگر مهارت بالایی در کارتان دارید و یا حداقل سرمایه ای در حدود 180 هزار دلار امریکا دارید به راحتی جهت اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :