021-41454

زیر سیگاری در هواپیما

زیر سیگاری در هواپیما

زیر سیگاری در هواپیما

تمامی مردم از این موضوع اطلاع دارند که سیگار کشیدن در هواپیما ممنوع است اما جالب لست بدانید که زیرسیگاری در هواپیما وجود دارد و این جای سوال است که سیگار کشیدن ممنوع است اما علامت زیر سیگاری در هواپیما موجود است این قانون توسط اداره هوانوردی فدرال گذاشته شده است  و وجود زیر سیگاری از الزامات در هواپیما است و اگر زیر سیگاری خراب شود ایرلاین می بایست زری سیگاری جدید تهیه کند.

و این زیر سیگاری ها باید در سرویس بهداشتی ها قرار بگیرند و در نزدیک درب و جلوی دید باشد , اگر موقع پرواز زیرسیگاری خراب شود ایرلاین موظف است قبل از پرواز و یا اگر پرواز با تاخیر مواجه شود زیر سیگاری را عوض کنند.

این قانون از سال 2000 شکل گرفت  که حتما و به اجبار باید زیرسیگاری در سرویس بهداشتی  باشد شاید عجیب باشد اما تا دهه 90 میلادی مسافران اجاره سیگار کسیدن داشتند و در ارتفاع 1000 متری سیگار می کشیدند.

در سال 1973 هواپیمایی از ریدوژانیرو به سمت پاریس پرواز کرد و در این هواپیما به علت سهل انگاری یک مسافر آتش سوزی صورت گرفت این مسافر ته مانده سیگارش را در داخل سطل زباله انداخته بود  و آتش سوزی از سرویس بهداشتی شروع شد و مهمانداران سریع به خلبلن اطلاع دادند و خلبان در نزدیکترین فرودگاه فرود آمد  اما 123 نفر از مسافران به همراه مهمانداران کشته شدند.

ایرلاینی که این قضیه را آزاد گذاشت!

سیگار کشیدن برای بعضی از مسافران بسیار مهم است و به این دلیل یک ایرلاین تصمیم گرفت هواپیمایی مخصوص به این افراد راه اندازی کند و مسافران هرچقد دلشان می خواست می توانستند سیگار بکشند  اما به دلیل مشکلات مالی موفق نشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :