021-41454

تصمیم گرفتم

خسته شده بودم دوست داشتم تغییری به زندگیم بدم  .

تصمیم گرفتم. مشورت گرفتم و مدارکم را جمع اوری کردم و سپردم به یزدان گشت ..

الان 3 ماهه کانادا هستم باور کردنی نیست این همه زیبایی . تمیزی و امکانات .

هنگامی که فرودگاه کانادا رسیدم مبهوت زیبایی و معماری مدرن فرودگاه شده بودم .سوار تاکسی شدم و به هتل رفتم .به مدت چند ساعت درهتل استراحت کردم و سپس تصمیم گرفتم به بیرون بروم و ناهار بخورم و سری به مراکز خرید نزدیک هتل بزنم.

در روز اول ساندویچ مک دونالد خریدم و سپس در خیابان های بزرگ و زیبای کانادا قدم می زدم و از مغازه ها و دیدن می کردم

به هتل برگشتم و در اینترنت درباره مکان های دیدنی کانادا جستجو کردم تصمیم گرفتم از برج سی ان دیدن کنم.

صبح با تاکسی به برج سی ان رفتم.این برج فوق العاده دیدنی است هنگامی که به طبقه اخر ان رفتم کل شهر را از بالا می دیدم .اگربه کانادا سفر کردید حتما از این برج دیدن کنید

بعد از بازدید از برج سی ان به یکی از رستوران های سنتی شهر رفتم و غذای سنتی کانادا را خوردم .طعم غذاهای کانادا بسیار خوشمزه است.توصیه می کنم در سفرتان به کانادا حتما غذاهای سنتی این کشور را امتحان کنید

روز سوم سفرم به مراکز خرید معروف رفتم و از برندهای معروف خرید کردم.تصمیم گرفتم به این مراکز خرید دوباره سر بزنم من عاشق خرید کردنم و لباس و کیف و کفش هایی که در فروشگاه وجود داشت بسیار شیک و زیبا بودند

روز چهارم به باغ وحش رفتم .باغ وحش کانادا بسیار بزرگ بود و به حیوانات خیلی اهمیت می دادند و کسانی که به باغ وحش امده بودند به تمامی قوانین درباره رفتار با حیوانات احترام می گذاشتند

حالا تصمیم گرفتم بمونم و راههای اقامت را دارم امتحان میکنم .

امیدوارم شما هم تصمیم بگیرید و به سوی هدفهاتون حرکت کنید .

موفق باشید

نویسنده: ش.نیازی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .