021-41454

زیباترین مرکز خرید دبی

زیباترین مرکز خرید دبی

زیباترین مرکز خرید دبی »

دبی شهری زیبا و بسیار محبوب در میان توریست ها و گردشگران در سراسر کره خاکی میباشد . این شهر الا رقم اب و هوای گرم و خشکش و کم بود جاذبه های طبیعی با صرف هزینه های بسیار زیاد و کمک مهندسان م طراحان خلاق به شهری مدرن و بسیار زیبا بدل شده است که تنها در طی سال اخیر شاهد تحولات بسیار عظیمی در این شهر بوده اند . چهره ی شهر سراسر پوشیده شده است از برج ها و اسمان خراش های بسیار زیبا و خارق العاده که هر بازدید کننده ای را به تمجید وا میدارد.ز

این مرکز خرید به نام مرکز خرید ابن بطوطه میباشد مرکز خریدی با معماری اعجاب اور و تلفیقی از معماری کشورهای متفاوتی که ابن بطوطه مورخ به نام به ان شهرها و کشورها سفر کرده است.

زیباترین مرکز خرید در دبی که ابن بطوطه نام دارد در خود ضمن دارا بودن انواع کالاهای زیبا و دیدنی برای خرید دارای معماری خاص و اعجاب اوری میباشد که بسیاری از توریست ها را جذب خود میکند .این مرکز خرید در خود معماری هندی -مراکشی – ایرانی و چند کشور دیگر را دارد که هر کدام با اقتباس از معماری ان کشور بنا شده اند.در قسمت مربوط به ایران دیوارها با اجرهای مینا کاری شده تزیین شده اند و شما را به یاد شهر زیبای اصفهان میاندازند.

نور پردازی خاص این مرکز خرید که به سبک قدیمی میباشد و در های چوبی دکان ها بیش از پیش این مرکز خرید را لایق عنوان زیباترین مرکز خرید در دبی میکند.

اطراف این مرکز خرید تعداد زیادی رستوران زیبا و دنج نیز قرار دارد این مرکز خرید همچنین در خود مرکز بازی و سرگرمی مناسب کودکان را دارد تا والدین بتوانند با اسایش خیال به گردش و بازدید از این مرکز خرید زیبا بپردازند . در سفر به دبی بازدید از مرکز خرید ابن بطوطه زا فراموش نکنید.

نمایشگاه عرب هلث دبی

تور دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :