021-41454

اقامت برای همسران در کانادا چگونه است

اقامت برای همسران در کانادا چگونه است

اقامت برای همسران در کانادا چگونه است

وزیر مهاجرت کانادا به تازگی  اعلام کرده است : همسران کانادایی ها به محض ورود به کانادا میتوانند اقامت دائم خود را دریافت کنند.

جان مک کالم وزیر مهجرت کانادا  گفته است  به زودی برنامه تغییرات در قانون اقامت همسران افراد کانادایی را اعلام میکنم.در این تغییرات سعی شده است تا حد امکان اقامت برای همسران تسهیل شود.

بر اساس این تغییرات جدید، دیگر نیازی نیست کانادایی ها برای گرفتن اقامت دائم، منتظر باشند و بلافاصله بعد از ورود به کانادا، اقامت دائم دریافت خواهند کرد

در حال حاضر  وقتی همسر یک کانادایی قصد آمدن به این کشور را میکند، نمی تواند بلافاصله اقامت بگیرد و در برخی موارد درگیر یک پروسه دو ساله برای گرفتن اقامت دائم میشوند.

اما طرح جدید خود این موضوع قرار است پایان داده شود.

افراد بلافاصله بعد از ورود به کانادا، اقامت دائم خواهند گرفت.

در حال حاضر وقتی همسر شخصی حامی  او میشود، او میتواند به کانادا بیاید اما پروسه اقامت دائم او ممکن است تا دو سال طول بکشد.که این خود یک گام رو به جلو محسوب می شود.

هم چنین در طول این مدت اگر زن و شوهر از هم جدا شوند کسی که حامی شده میتواند اعلام کند که می خواهد درخواست اقامت را پس بگیرد.

به طور کلی در صورت نهایی شدن تغییرات جدید، افراد پس از ورود به کانادا میتوانند بلافاصله از مزایای اقامت دائم بهره مند شوند

به دلیل این که اقامت از طریق ازدواج از سایر راهکار ا راحت تر است و این موضوع باعث شده است تا ازدواج ها قلابی زیادی شکل بگیرد در سال 2013 قانونی برای جلوگیریاز اینازدواج های قلابی شکل گرفت.

وزارت مهاجرت برنامه های مختلفی در راستای   تسهیل و تسریع در پروسه مهاجرت ها دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :