021-41454

زندگی در پایتخت کانادا چگونه است

زندگی در پایتخت کانادا چگونه است

زندگی در پایتخت کانادا چگونه است

اتاوا پایتخت کانادا می باشد که در استان انتاریو واقع شده  و در مرز کبک است.رودخانه رودو این شهر را به دو قسمت تقسیم کرده است .وسعت این شهر 4715 کیلومتر مربع است.شهری به نام گاتینو در شمال رودخانه اتاوا قرار دارد که اکثر مردم انجا فرانسوی صحبت می کنند.

اگر بخواهید با ماشین شخصی خود از اتاوا به تورنتو بروید حدود  4/5 ساعت و تا مونترال 2 ساعت در راه هستیدو همچنین می توانید با یک ساعت رانندگی به مرز امریکا برسید و حدود سه ساعت تا دریاچه پلاسید محل برگزاری المپیک زمستانی امریکا فاصله دارید.

 

آب و هوای اتاوا:

این شهر انواع اب و هوا را دارد در زمستان ها ممکن است بعضی روزها حدود 2 متر برف ببارد و 120 روز در اتاوا برف بیشتر از یک سانتی متر می بارد و زمستان هایش سردتر از تورنتواست .در کل نوسانات زیادی در اب و هوا دارد.

 

زندگی در پایتخت کانادا چگونه است : مردم اتاوا

حدود یک ششم از مردم اتاوا اقلیت هستند از کشورهای دیگر به اتاوا مهاجرت می کنند بسیاری از  چینی ها به این شهر برای زندگی می ایند و حدود یک سوم مردم این شهر به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند.

 

کیفیت زندگی در اتاوا:

اتاوا یکی از شهرهای کانادا می باشد که مردمش  کیفیت بالایی در زندگی دارند .هنگامی که وارد این شهر شوید ارامش را احساس می کنید جالب است بدانید مردمش شب ها ورزش می کنند و مالیاتی که باید به دولت بپردازند مقدارش کم است و بالاترین درامد را مردم اتاوا دارند و جرم و جنایت در اینجا خیلی کم می باشد و از نظر فرهنگ بسیار غنی است.

پزشکان خوبی دارد و هزینه درمان در این شهر پایین است .و همچنین قیمت مسکن هم بسیار کم است که قیمت مسکن نسبت به کالگری و تورنتو و ونکوور کمتر است اما نسبت به مونترال و ادمونتون بیشتر است.

 یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :