021-41454

زندگی در هلند

زندگی در هلند

زندگی در هلند

زندگی در هلند

هلند به عنوان دروازه اروپا ، که بلژیک، فرانسه و آلمان را پیوند می دهد شناخته شده است. جمعیتش تقریبا 16.6 میلیون نفر است، کشور پرجمعیتی برای زندگی است و یکی ازکشور های پرجمعیت اروپا است.

هلند بسیار مسطح است و 27 درصد از کل کشور زمین های بازیافتی است. این امر منجر به گسترش گسترده ای از دایک ها در سراسر کشور شده است، که اکنون مشهور است.

هلند از لحاظ فرهنگی غنی است و دارای بسیاری از هنرمندان معروف جهان از جمله رامبراند، ورمیر، ون گوگ و مندیان است.

هلند یک مکان بسیار رایج برای مهاجران است که اکثریت آن ها قادر به تنظیم زندگی کاملا راحتی  هستند. کسانی که اقامت دارند اجازه انتخاب در انتخابات محلی را دارند.

هزینه زندگی در هلند در طول چند سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است، اما با وجود این  هنوز هم پایین تر از بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی است و رتبه 57 را در فهرست گران ترین شهرهای جهان به خود اختصاص داده است.

هلند دارای تراکم جمعیت زیاد است و این امر قیمت های ملک در کشور را تحت تاثیر قرار می دهد. خارجی ها فقط واجد شرایط برای آپارتمان های بخش آزاد هستند، یعنی بالاترین نرخ برای کوچکترین آپارتمان ها پرداخت می شود. نرخ مالیات نیز بالا است. مواد غذایی به نسبت ارزان قیمت است و خدمات پزشکی نیز با قیمت مناسبی ارائه می شود

فرصت های شغلی:برای افراد خارجی  بسیار سخت است که در هلند یک شغل پیدا کنید. برای استخدام در اکثر مشاغل باید حتما بتوانید با زبان هلندی صحبت کنید

منبع مهم اشتغال در هلند در صنعت خدمات است و اکثر مشاغل در زمینه هایی مانند خدمات کسب و کار، خدمات بهداشتی و رفاهی، تجارت و حمل و نقل و ارتباطات وجود دارد.

زبان
هلندی (رسمی)و  Frisian (رسمی)است. و می توانند به  زبان انگلیسی صحبت کنند و تقربا تمام مردم هلند با زبان انگلیسی آشنا هستند

آب و هوا هلند: تابستان ها تا حدودی گرم و خنک است و زمستان های سردی دارد
تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

وقت سفارت شینگن

ویزا توریستی شینگن

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :