021-41454

اسب سواری بی زین در ایتالیا

اسب سواری بی زین در ایتالیا

اسب سواری بی زین در ایتالیا

اسب سواری بی زین در ایتالیا

ایتالیا کشور چکمه ای ،با وسعت کم و دارای تعداد زیادی اثار فرهنگی میباشد.این کشور که زادگاه سزار و امپراطوری رم است مهد هنر و نقاشان و داستان سراهای بیشماری بوده است.این کشور سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر از سراسر قاره ها میباشد .ایتالیا با شهر های زیبا و جاذبه هایشان دل هر مسافری را میرباید.اما در این میان یک مسابقه در ایتالیا برگزار میشود که بسیار دیدنی و مهیج است.
مسابقه ی اسب سواری بی زین در فصل تابستان هر سال تعداد زیادی مسافر را جذب شهر زیبا قرون وسطایی سی ینا میکند.این شهر که بسیار دیدنیو منحصر به فرد است از دو جولای تا شانزده اگوست مسابقات اسب سواری بدن زین را برگزار میکند.

اسب های زیبا و اصیل با رنگ ها و سوارکاران ماهر و با تجربه انچنان دیدنی و تماشایی  هستند که نمیتوان تصور کرد.این مسابقه با رقابت این اسب های اصیل و سوارکاران برگزار میشود و بسیار محبوب است.
این مسابقه از سالها پیش و از قرون وسطا در این شهر و درست در میدان اصلی برگزار میشود.در این رو روزها خیابان های شهر پر از رنگ و شادیست .

همه جا بنر ها و علامت های بر پایی مسابقه نصب میشود و در شه انواع رژه ها و نمایش های جالب و افرادی با لباس شوالیه نمایش اجرا میکنند که بسیار تماشایی است.

همه جا پر از موسیقی و هیجان شادی میشود و شهر سی نا در این ایام نهایت جوش و خروش خود را دارد .مردم به تماشای مسابقه میپردازند و سوار کار و اسب مورد نظر خود را تشویق میکنند.این مسابقه یکی از ان دست مراسمیس که میراث گذشتگان ایتالیا میباشد و برای مردم بسیار مورد توجه و عزیز است.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص راهنما و یاری رسان شما در زمینه ی پیکاپ،اخذ ویزا و سفر به ایتالیا میباشد.با ما تماس بگیرید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :