021-41454

ریزه کاری های سفر خارجی

ریزه کاری های سفر خارجی

ریزه کاری های سفر خارجی

اگر شما هم جزو ان دسته از افرادی هستید که دوست دارید در تعطیلات عید به یک سفر بروید تا بتوانید سال نو را با انرژی و انگیزه بیشتری شروع کنید این متن را بخوانید ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید سفری امن و لذت بخش را تجربه کنید و تعطیلات نوروزی را خوش بگذرانید.

اول از همه اعتبار گذرنامه خود را چک کنید و اگر این اعتبار رو به اتمام است در اولین فرصت ممکن نسبت به گرفتن گذرنامه جدید اقدام کنید فراموش نکند که باید شش ماه حداقل بعد از تاریخ برگشتتان گذرنامه تان اعتبار داشته باشد وگرنه به مشکل بر می خورید و حتی ممکن است نتوانید به سفر دلخواهتان بروید.

به اعتبار ویزا و اطلاعاتی که روی ان ذکر شده است به درستی توجه کنید بعضی از کشور ها برای شما ویزا صادر می کنند و برخی دیگر از کشور ها ویزا را زمانی که سفرمی کنید در اختیار شما قرار می دهند کشور هایی مثل ترکیه هم به ویزا احتیاج ندارد در خصوص بعضی از کشور ها هم حتما به ویزای ترانزیت خود توجه دداشته باشید.

سعی کنید عوارض خروج از کشور را حداقل دو روز پیش از سفرتان پرداخت کنید و رسید ان را با خود به همراه داشته باشید ولی اگر هم فرصت نکردید حتما همان روز سفر با دستگاه های خود پرداز عوارض خروج را پرداخت کنید تا بعدا برای شما دردسر ساز نشود.

درباره میزان بار و وزن مجاز در پروازی که انتخاب کرده اید هم توجه ویژه داشته باشید و به اطلاعات قدیمی خود اکتفا نکنید چرا که قوانین مربوط به بار و چمدان روز به روز مشمول تغییراتی می شوند و اگر شما از این تغییات اگاه نباشید ممکن است جریمه بخاطر حمل بار بیش از حد مجاز به شما تعلق بگیرد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :