021-41454

ساکت در دبی برای قرارداد با ادیداس

ساکت در دبی برای قرارداد با ادیداس

ساکت در دبی برای قرارداد با ادیداس

دبی شهری است که میدانیم به علت امنیت بالای اقتصادی بسیاری از برندهای معروف و مطرح جهانی در ان نه تنها شعبه دارند حتی کارخانه و دفتر مرکزی نیز دارند.این ویژگی خاص این شهر سبب شده است تا بسیاری از کشورها ضمن برگزاری نمایشگاه ها و سمینارهای خود در این شهر همچنین برای عقد قرار داد های مهم و بزرگ با این شرکت ها و برندهای جهانی به دبی مراجعه کنند.

چندی پیش اخباری در زمینه ی حضور جناب اقای ساکت در دبی برای قرارداد با ادیداس به گوش رسید که باعث خوش حالی و خوشنودی افراد مرتبط به این امر و ورزشکاران شد.

حضور جناب ساکت در دبی برای قرارداد با ادیداس در راستای ، مذاکرات و عقد قرار داد فدراسیون فوتبال ایران با رئسای شرکت بزرگ ورزشی و معتبر ادیداس می بوده است . این قرار داد در راستای تامین لباس ها و سایر وسایل ورزشی مورد نیاز فوتبالیست های کشورمان امضا حواهد شد و در مراحل پایانی خود می باشد.

این قرار داد بعد از ماه ها مذاکره و بحث نهایی خواهد شد و علت حضور جناب ساکت در دبی برای قرارداد با ادیداس و البته مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال ایران نیز در این سفر تاکید بیشتری بر احتمال بالای به سر انجام رسیدن این قرار داد می باشد.

 

درباره آدیداس

ادیداس برندی بسیار معتبر و به نام در زمینه ی تولید انواع وسایل و البسه ورزشی میباشد که بسیاری از ورزشکاران بزرگ و تیم های ورزشی موفق قراردادهای تهیه ی وسایل ورزشی و البسه خود را با این کمپانی منعقد کرده اند تا بتوانند با بالاترین امکانات و بهترین کیفیت در مجامع جهانی حضور به هم رسانند . دبی شهری مناسب و ایده ال برای عقد این چنین قرار داد ها می باشد و علت ان حضور بسیار گسترده ی انواع برند های معروف و معتبر جهانی در این شهر می باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :