021-41454

تور لحظه اخری

تور لحظه اخری

تور لحظه اخری

حتما بار ها و بار ها کلمه تور لحظه اخری به گوشتان خورده است هم چنین بار ها پیامک های تبلیغاتی مختلفی از جانب آزانس های هواپیمایی برای شما امده است که شما را به این نوع تور دعوت می کنند .

در حال حاضر هم که در استانه سال نو قرار داریم این موضوع رونق بیشتری پیدا می کند پس بهتر است شما کمی با این نوع تور امکانات و محدودیت های ان اشنا شوید تا بتوانید تصمیم گیری درستی درباره سفر نوروزی خود داشته باشید.

نکته اول این است که این این نوع تور فقط سفر به کشور هایی را شامل می شود که از شما ویزا نمی خواهند.

مساله دیگر که در مورد این نوع تور باید توجه داشته باشید این است که این نوع تور معمولا از عجله شما در مسافرت رفتن سوئ استفاده می کنند مثلا ممکن است شما برای سفر به مالزی یک قیمتی را پیدا کنید که تحت عنوان تور لحظه اخری ارائه می شود  و چند دقیقه بعد با نصف همان قیمت بتوانید تور پیدا کنید. این موضوع را با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید پیدا کنید.

نکته بسیار مهم

هم چنین در انتخاب این نوع تور باید مراقب باشید که پولتان به هدر نرود بسیار دیده شده است افراد در دام تاین نوع تور آزانس های هواپیمایی نامعتبر افتاده اند و از سفر خود ناراضی بوده اند خوشنام بودن و شهرت آژانس هواپیمایی که تور لحظه اخری را به شما ارائه می کند برای این که مطمئن شوید سفر راحت و ایمنی راتجربه می کنید ضرورت دارد.

بعضی از تور های لحظه اخری سعی می کنند از پرواز های بی کیفیت استفاده کنند تا بهای کل سفر کاهش یابد پس شما باید از پرواز ایمن هم خاطر جمع شوید و بعد سفر کنید

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :