021-41454

خرافات مردم انگلیس

خرافات مردم انگلیس

خرافات مردم انگلیس »

خرافات مردم انگلیس

بر روی خرافاتی بودن مردم انگلیس تحقیقات زیادی صورت گرفته و چیزیست که همچنان مبحثش داغ است و طبق آمار ، بیشتر از نصف مردم انگلیس به خرافات اعتقاد دارند ، بطوریکه حتی در زندگی روزمره شان می توانید بوضوح ببینید ، حتی با وجود این همه تمدن و مدرنیته! در این تحقیقات دو نوع خرافات را دسته بندی نموده اند ، خرافات سنتی و خرافات مدرن ! این گونه اعتقادات خرافی مردم انگلستان در زمینه ها مختلف است ، گربه سیاه ، اعداد و ارقام ، لباس پوشیدن به سبک خاص ، آویزان کردن اشیا خاص ، زدن لیوان ها به هم و … حال برخی از خرافیات مشهور مردم این کشور را برایتان می گوییم »

مشهورترین خرافات مردم انگلیس

زدن به تخته : طبق این تحقیقات ، زدن به تخته (مانند ایران) در دور کردن بد شانسی و یا بلا در اولویت خرافات مردم انگلیس و در واقع معمول ترین آن ها می باشد وبرای حفظ یمن نیک برای آن شخص می بایست به چوب ضربه زند.

گربه سیاه : برخورد با گربه سیاه در خیابان و … نشان بد یمنی می باشد. این اعتقاد در ژاپن نیز وجود دارد و در آمریکا و برخی کشور های اروپایی بصورت “راه رفتن گربه سیاه از کنار شخص” معنای نحس پیدا می کند.

اعداد : 22 درصد مردم انگلیس اعتقاد دارند که اعداد تاریخ تولدشان شانس برایشان می آورد ، بویژه در شرکت در مسابقات ، قرعه کشی و … همچنین از نظر مردم انگلیس عدد 13 نحس می باشد ، برای مثال بویژه نمی گذارند که در میهمانی هایشان تعداد میهمانان 13 تا شود چون اعتقاد دارند که دعوا می شود.بسیاری از برج های انگلیس و در کل دنیای غرب طبقه 13 ام ندارند و در برخی هتل ها اتاق 13 وجود ندارد! قضیه عدد 13 به دلایل مذهبی در مسیحیت برمیگردد و آن هم خیانت نفر سیزدهم بر سر میز شام آخر و به دنبال آن به صلیب کشیده شدن مسیح با خیانت وی.

لیوان و نعلبکی : مردمی که دچار خرافات هستند اعتقاد دارند که با زدن شیشه لیوان هایشان به یکدیگر تا 7 سال بدشانسی از آن ها دور می گردد! اگر زنی هم دو قاشق را در نعلبکی قرار دهد ، صاحب فرزند دوقلو خواهد شد!

ایمیل های زنجیره ای : این مورد نه تنها در بین مردم انگلیس بلکه در بسیاری از جاهای دیگر رایج می باشد ، اینکه ایمیلی به شما فرستاده می شود و شما می بایست آن را به یک یا چند نفر دیگر (طبق دستور آمده در ایمیل) بفرستید و اگر انجام ندید بلایی که در ایمیل نوشته شده ، سر شما نیز می آید یا حداقل بدشانسی می آورید و مردم خرافی در این کشور این زنجیره را نمی شکنند!

چتر بارانی : آن ها باز کردن چتر در محیط های بسته را نحس و باعث بدشانسی می دانند و از طرفی همچنین باز کردن چتر بسته در محیط های مسقف ، به عنوان بی احترامی به خورشید تلقی می گردد.

وزغ : در انگلیس وزغ را به جادوگران نسبت می دهند و در برخی روستاهای این کشور نشان بدبختی و سیه روزی است ، اما شایع ترین خرافات پیرامون وزغ در انگلیس ، علامت برگزاری جسن عروسی بعد دیدن وزغ می باشد و اگر آن وزغ در سر راه مسیر عروس به سمت کلیسا رد شود ، این نشان آن است که آن زوج خوشبخت خواهند شد. در قدیم و در طول قرن های متوالی نیز دزدان انگلیس ، قلب وزغ را در جیب خود حمل می کردند و اعتقاد داشتند که با این کار دستگیر نخواهند شد.

شکسته شدن آیینه : شکسته شدن آیینه بسیار در انگلیس مایه نحسی و بدشومی می باشد و به اعتقاد آن ها اگر آیینه ای بشکند ، 7 سال برای شخص بدشانسی می آورد و راه خلاص شدن از دست این قضیه ، دفن کردن کامل تمام قطعات شکسته آن آیینه زیر خاک می باشد.

رد شدن از زیر نردبان و روش ها جبران این اشتباه ! : از عجیب ترین خرافات مردم انگلیس این است که رد شدن از زیر یک نردبانی که به دیوار تکیه داده شده نیز نحس می باشد و سه راه برای جبران آن وجود دارد : 1: عبور مجدد از زیر نردبان در مسیر عکس و سپس فکر کردن به یک آرزوی خوش 2:انداختن آب دهان بر روی کفش خود 3: قرار دادن انگشت میانی و سبابه بصورت ضربدری بر روی هم تا هنگام دیدن یک سگ!

» آژانس یزدان گشت سفیران ، خدمات پیکاپ ویزا انگلیس شما را بصورت فوری و با مجوز حمل پاسپورت انجام می دهد.

برای دریافت خدمات پیکاپ ویزا انگلیس در سریع ترین زمان از آژانس یزدان گشت سفیران اینجا را کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان با تماس با ما می توانید از خدمات وقت سفارت انگلیس در اسرع زمان بهره مند شوید.

شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :