021-41454

دانشگاه های استرالیا

دانشگاه های استرالیا

دانشگاه های استرالیا

 

دانشگاه وسترن

یکی از دانشگاه های پیشرو استرالیا است و شهرت بین المللی برای برتری در آموزش، پژوهش دارد.

دانشگاه وسترن  تقریبا 24000 دانشجو ثبت نام شده در سراسر دانشکده های معماری پزشکی ریاضی علوم پایه مهندسی و ریاضیات را دارد. و مطالعات کارشناسی گسترده به دنبال مدارک حرفه ای کارشناسی ارشد را ارائه می کند.

دانشگاه وسترن به عنوان دانشگاه نمونه استرالیا برای فراهم کردن امکانات گسترده شناخته شده است.

 

دانشگاه تاسمانیا

دانشگاه تاسمانیا (UTAS) یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین دانشگاه های استرالیا است. این دانشگاه در زمینه آموزش و تحقیقات همواره یکی از بهترین دانشگاه های استرالیا بوده است.

بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه که تعداد آنها بالغ بر 50000 نفر است، در سرتاسر جهان از موقعیت های اجتماعی بالایی برخوردار هستند.

این دانشگاه 3 پردیس اصلی دارد- سندی بی در هوبارت و نیونهم در لانسستون و کریدل کوست در برنی. علاوه بر این، دانشجویان پرستاری این دانشگاه میتوانند در دو پردیس دیگر در سیدنی نیز تحصیل کنند. دانشکده های هنر علوم دریایی علوم پزشکی حقوق مطالعات دریایی علوم و مهندسی فناوری است.

 

دانشگاه ملی استرالیا

این دانشگاه دارای سابقه درخشان در نوآوری های  پایدار، با تمرکز بر مناطق بحرانی برای آینده  – با توجه به  تغییرات آب و هوایی و انرژی های تجدید پذیر موثر در بخش درمان های پزشکی و فن آوری می باشد.

در  رشته های علوم اجتماعی، پژوهشهای گسترده  انجام شده است. دانشگاه ملی استرالیا دارای طیف گسترده ای از برنامه های مختلف و گوناگون در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحقیقات است و در جذب دانش آموزان با استعداد از سراسر استرالیا و سراسر جهان  فعال می باشد.

این دانشگاه رتبه ی چهل و پنجم جهان را دارد دانشگده های مختلف آن عبارتند از داروسازی هنر و علوم اجتماعی طراحی هنری محیط زیست مهندسی و…

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :