021-41454

جنگل خرس بزرگ در کانادا

جنگل خرس بزرگ در کانادا

جنگل خرس بزرگ در کانادا

جنگل خرس بزرگ در کانادا

جنگلی در امریکای شمالی وجود دارد که در کشور کانادا واقع شده است و طبیعت بی نظیری دارد که هنوز انسان ها این جنگل را نابود نکرده اند و به صورت کاملا طبیعی می باشد و صدها گونه حیوان مختلف و وحشی در این جنگل زندگی می کنند حیوانات وحشی از قبیل یوزپلنگ آمریکایی، گرگ، خرس خاکستری و چند گونه خاص و نادر از خرس  در این جنگل زندگی می کنند.

این جنگل در میان کوهستان و اقیانوس قرار گرفته است .ترکیبی از منظره دریا و کوهستان و جنگل منظره بی نظیری را به وجود اورده است که باعث شده است توریستان زیادی جذب طبیعت و حیات وحش این جنگل شوند.

جزایر زیادی که  پوشیده از جنگل در آب‌های نزدیک به ساحل می باشد جزو جاذبه های گردشگری و طبیعت این جنگل می باشد

درختان و گیاهان جنگل بسیا متنوع هستند بعضی از ان ها کهن سالند مانند درختان جنگل امازون است .جنگل امازون بزرگترین جنگل معتدل در جهان می باشد..

 

اطلاعات تکمیلی

این جنگل که سکونت گاه خرس ها در کانادا می باشد یک جنگل استوایی واقع در استان بریتیش کلمبیا می باشد و از صدر سرخ پوشیده شده است بیشتر درختانش تغییری نکرده اند و انسان ها به انها دست نزده اند و ان ها را نابود نکرده اند و بعضی از انها حدود 3000 سال عمر دارند .یکی از جنگلهای درون مرزی نادر در جهان می باشد.

و بسیار سرسبز و زیبا است که بارندگی در ان زیاد می باشد و جزو اخرین جنگل ها در جهان است .بیشتر درختان این جنگل درختان سدر است .بخش زیادی از ان به کوه های راکی نزدیک می باشد و به همین دلیل اب و هوایش سرد می باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

در ونکوور مراکز خرید متنوع و متعددی با برند های تجاری شناخته شده ای وجود دارد. این مراکز به ترتیب اولویت و اهمیت عبارتند از ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :